خانهاخبار
گوشی Zenfone 3 Zoom ایسوس به اندروید نوقا به‌روز می‌شود

گوشی Zenfone 3 Zoom ایسوس به اندروید نوقا به‌روز می‌شود

کمپانی ایسوس امسال گوشی زن‌فون 3 زوم را وارد بازار کرد. ظاهرا این گوشی تازه قرار است پس از ماه‌ها به اندروید نوقا آپدیت شود.
۱۳۹۶/۴/۷

گوشی Zenfone 3 Zoom ایسوس یکی از گوشی‌هایی است که این کمپانی امسال به بازار عرضه کرده است اما می‌توان به نوعی آن را باعث ناامیدی دانست چرا که هنوز در بسیاری از کشورها در دسترس قرار نگرفته است. این گوشی در اوایل سال 2017 رسما معرفی و عرضه شد اما سیستم‌عاملش هنوز هم اندروید 6.0 مارشمالو است.

درباره عرضه گسترده این گوشی هنوز تصمیمی گرفته نشده است اما ظاهرا ایسوس قصد دارد اندروید 7.0 نوقا را برای Zenfone 3 Zoom عرضه کند. تمام دارندگان Zoom Zenfone 3 در چند روز آینده می‌توانند گوشی‌هایشان را به اندروید نوقا به‌روزرسانی کنند.

در لاگ تغییرات این نسخه مشاهده می‌شودکه امکان ثبت عکس با فرمت RAW افزوده‌ شده و Google Now و Google Assistant هم با لانچر ZenUI هماهنگ شده‌اند.

image

نوتیفیکیشن‌های خطای سیستمی، موبایل منیجر، اتواستارت منیجر و دیگر نوتویفیکیشن‌های سیستمی اپلیکیشن‌های جانبی هم در این به‌روزرسانی حذف‌ شده‌اند.

همان‌طور که می‌دانید گوشی Zenfone 3 Zoom به دوربین با لنز دوگانه در پنل پشتی مجهز است. در به‌روزرسانی نوقا ویژگی پرتره هم به این دوربین اضافه‌ شده تا پس‌زمینه را کمی محو و عمق تصویر را بیشتر کند. در آخر تغییراتی هم در منوی تنظیمات سریع صورت گرفته است. حالا کاربران می‌توانند این منو را طبق سلیقه خودشان اولویت‌بندی کنند.

حجم این به‌روزرسانی حدودا 1.1 گیگابایت است و Zenfone 3 Zoom را به اندروید نوقا 7.1.1 به‌روزرسانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی کدام بسته امنیتی را با خود به همراه دارد اما انتظار می‌رود که چندین باگ را رفع کند و عملکرد گوشی را تا حدودی بهبود بخشد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

افشین

۱۳۹۶/۴/۷
تو یوتیوب که تقریبا یه ماهه فیلم این گوشی آپدیت شده موجوده

Mahdi

۱۳۹۶/۴/۷
خانوم خیامی.سلام میشه بگید این گوشی کی وارد بازار ایران میشه و اینکه قیمتش به تومن حدود چقدر خواهد بود؟؟؟؟لطفا جواب بدید.

Alireza

۱۳۹۶/۴/۷
خوبه ?