خانهاخبار
قیمت و مشخصات Meizu Pro 7 و Pro 7 Plus مشخص شد

قیمت و مشخصات Meizu Pro 7 و Pro 7 Plus مشخص شد

کمپانی میزو قصد دارد به‌زودی دو گوشی جدید و جالب میزو پرو 7 و میزو پرو پلاس را معرفی کند که دو صفحه‌نمایش دارند.
۱۳۹۶/۴/۷

شایعه شده بود گوشی Meizu Pro 7 قرار است طی رویدادی در تاریخ 26 ژوئیه رسما معرفی شود؛ حالا اخبار تازه‌ای لو رفته است که ادعا می‌کند کمپانی میزو قصد دارد از گوشی Pro 7 Plus هم در این رویداد رونمایی کند. انتظار می‌رود این دو گوشی تا تاریخ 4 اوت وارد بازار شوند.

تفاوت اصلی میان Pro 7 و Pro 7 Plus در صفحه‌نمایش ثانویه از نوع e-ink خواهد بود که چندی پیش هم تصاویری از آن در فضای وب منتشر شد. انتظار می‌رود گوشی Meizu Pro 7 به پردازنده مدیاتک Helio X30 و صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 مجهز شود.

image

این گوشی دوربین اصلی با لنز دوگانه دارد و سنسورهای آن (IMX386 و IMX286) توسط کمپانی سونی ساخته‌شده‌اند. دوربین سلفی آن 16 مگا پیکسلی است و جک هدفون 3.5 میلی‌متری‌اش حذف نمی‌شود.

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و داخلی گوشی Meizu Pro 7 Plus در دسترس نیست اما انتظار می‌رود صفحه‌نمایش حداقل 5.5 اینچی داشته و مشخصات فنی‌اش از Meizu Pro 7 پیشرفته‌تر باشد.

image

بازه قیمت Meizu Pro 7 با توجه به نسخه‌های متفاوتش از 409 تا 482 دلار خواهد بود و Pro 7 Plus به قیمت 482 تا 555 دلار به فروش خواهد رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

Saeed

۱۳۹۶/۴/۷
سلام
من اطلاعی درباره p10
ندارم ولی سونی تو سری xz خیلی خوب کار کرده
در ضمن XZs از XZ بهتره

mm

۱۳۹۶/۴/۷
xz'

ناشناس

۱۳۹۶/۴/۷
سلام کامنتم بی ربطه نسبت به این مقاله ولی لطفا راهنمایی کنید اکسپریا ایکس زد(پریمیومش نه ها) یا هواوی پی 10؟ صفحه نمایش کدوم بهتره؟ از نظر هنگ نکردن و روانی کدوم بهتره؟ عمرباتری کدوم بهتره؟ من کلا این سه تا نیازو از گوشی دارم مخصوصا اخرین (عمرباتری)جون کلا خیلی با گوشی کار میکنم اصلا گوشی رو زمین نمیزارم

ناشناس

۱۳۹۶/۴/۷
سلام کامنتم بی ربطه نسبت به این مقاله ولی لطفا راهنمایی کنید اکسپریا ایکس زد(پریمیومش نه ها) یا هواوی پی 10؟ صفحه نمایش کدوم بهتره؟ از نظر هنگ نکردن و روانی کدوم بهتره؟ عمرباتری کدوم بهتره؟