خانهاخبار
ایسوس 6 مدل مختلف از Zenfone 4 معرفی می‌کند

ایسوس 6 مدل مختلف از Zenfone 4 معرفی می‌کند

کمپانی ایسوس قصد دارد 6 مدل متفاوت از گوشی زنقون 4 را تا آخر ماه جاری میلادی رسما معرفی کند. فعلا اطلاعات چندانی درباره حداقل 3 مدل از آن‌ها در دسترس نیست و تنها نامشان لو رفته است.
۱۳۹۶/۴/۷

6 مدل مختلف از گوشی‌های Zenfone 4 روز گذشته روی فروم Zentalk دیده شدند. در اسکرین شاتی که از وب‌سایت گوگل ساپورت گرفته‌ شده است، نام مدل‌های Zenfone 4 Max، Zenfone 4 Pro، Zenfone 4 Selfie و 3 مدل متفاوت دیگر دیده می‌شود.

image

گوشی (Zenfone 4 Max (ZC554KL با شناسه ASUS_X00ID معرفی‌ شده است و ظاهرا مدل بعد از Zenfone 3 Max به شمار می‌آید. انتظار می‌رود که این گوشی مشخصات فنی میان رده و باتری بزرگی داشته باشد.

گوشی Zenfone 4 Pro گوشی جدیدی در این سری به‌حساب می‌آید و هنوز درباره مشخصات فنی‌اش اطلاعاتی در دسترس نیست. تنها جزییات مشخص درباره این گوشی در حال حاضر، شناسه ASUS_Z01GD است.

Zenfone 4 Selfie نیز پیش‌ازاین روی پایگاه GFXBench دیده‌ شده و برخی از مشخصات فنی و ظاهری‌اش لو رفته است. این گوشی که با شناسه ASUS_Z01MD شناخته می‌شود، به تراشه اسنپ‌دراگون 625 با پردازنده 8 هسته‌ای Cortex-A53 با قدرت فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز می‌شود.

image

دوربین اصلی و سلفی این گوشی 16 و 12 مگا پیکسلی هستند و هر دو با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کنند.

همان‌طور که اشاره کردیم 3 مدل متفاوت دیگر هم از Zenfone 4 در این فهرست دیده می‌شوند. با توجه به روند ایسوس در ساخت گوشی‌های Zenfone 3، انتظار می‌رود که این سازنده مدل‌های متفاوتی با کانفیگ رم‌های مختلف برای این سری هم در نظر بگیرد. سومین نسخه Zenfone 4V نام دارد و ظاهرا قرار است منحصرا توسط اپراتور Verizon ارائه شود.

ایسوس در ابتدا اعلام کرد که این گوشی‌ها را در ماه مه رسما معرفی می‌کند اما بعدا تصمیم گرفت طراحی آن‌ها را دستخوش تغییر کند و تغییراتی در جهت بهینه‌سازی‌شان انجام دهد. به همین خاطر معرفی این گوشی‌ها تا ماه ژوئیه به تاخیر افتاد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)