خانهاخبار
نوت‌بوک 9 پرو سامسونگ با قلم S-Pen به بازار عرضه شد

نوت‌بوک 9 پرو سامسونگ با قلم S-Pen به بازار عرضه شد

شرکت سامسونگ، به‌تازگی لپ‌تاپ جدید خود یعنی نوت‌بوک 9 پرو را به بازار عرضه کرده است. این لپ‎تاپ از قلم S-Pen بهره می‌برد.
۱۳۹۶/۴/۶

شرکت سامسونگ از لپ‌‏تاپ نوت‎بوک 9 پرو در جریان نمایشگاه کامپیوتکس در ماه گذشته رونمایی کرد. این لپ‎تاپ که همانند سری گلکسی نوت سامسونگ از قلم اختصاصی S-Pen استفاده می‎کند، از یک لولای 360 درجه برخوردار است که اجازه استفاده از نوت‌بوک 9 پرو را به عنوان یک تبلت و لپ‎تاپ می‌دهد. شرکت سامسونگ، جدیدترین لپ‎تاپ هیبریدی خود را در دو نسخه با نمایشگر 13.3 اینچی و 15 اینچی عرضه می‎کند.

image

همان‎طور که گفته شد، یکی از جالب‌ترین ویژگی‎های لپ‌‏تاپ نوت‎بوک 9 پرو شرکت سامسونگ استفاده از قلم S-Pen در آن‎ها است و این قلم مانند سری گلکسی نوت در یک محفظه درون بدنه لپ‌‏تاپ قرار می‌گیرد. به همین جهت، نیازی به حمل جداگانه آن وجود ندارد. قلم S-Pen مورد استفاده در نوت‌بوک 9 پرو می‌تواند تا 4000 سطح فشار را تشخیص دهد و حتی از قابلیتی برای شناسایی شیب قلم برای سایه‎زنی برخوردار است (مشابه با قلم Surface PEn که مایکروسافت به همراه سرفیس بوک جدید از آن رونمایی کرد).

علاوه‏براین، برای نوت‌بوک 9 پرو شرکت سامسونگ، نرم‎افزار Air Command درنظر گرفته شده است که برای طراحی و ترسیم، یادداشت‌برداری و ویرایش اسناد متنی به کار گرفته می‌شود. سامسونگ، هم‎چنین اطمینان می‌دهد که قلم S-Pen با Windows INK سازگاری خواهد داشت و به کاربران نوت‎بوک 9 پرو اجازه می‌دهد تا از قلم در تمامی قسمت‎های سیستم‌عامل ویندوز 10 مایکروسافت استفاده نمایند.

image

لپ‎تاپ هیبریدی جدید سامسونگ به پردازنده‎های نسل هفتم Core i7 شرکت اینتل، موسوم به کیبی لیک (آخرین نسل از پردازنده‎های اینتل) مجهز شده است. مدل 13.3 اینچی با هشت گیگابایت حافظه رم وارد بازار خواهد شد و این در حالی است که نسخه 15 اینچی از دو برابر حافظه رم بیشتر یعنی 16 گیگابایت حافظه رم برخوردار است. در هر دو مدل، هم‎چنین 256 گیگابایت حافظه SSD وجود دارد. برای آنکه مدل 15 اینچی به انتخاب قدرت‌مندتری در پردازش محتوای گرافیکی تبدیل شود، شرکت سامسونگ از تراشه گرافیکی Radeon 540 در آن بهره برده است.

دو درگاه USB 3.0، پورت HDMI، اسلات کارت میکرو SD و سیستم احراز هویت با استفاده از ویندوز Hello و تشخیص چهره کاربر، از دیگر قابلیت‌هایی است که مشخصات سخت‎افزاری نوت‌بوک 9 پرو را تکمیل می‌کند. لازم به‎ذکر است که مدل پایه لپ‎تاپ هیبریدی جدید سامسونگ با هشت گیگابایت رم، نزدیک به 1099 دلار قیمت دارد و خرید نسخه 15 اینچی آن نیز با پرداخت 1299 دلار امکان‌‏پذیر خواهد بود.

image

در صورت تمایل برای خریداری نوت‎بوک 9 پرو، می‎توانید آن‎را به صورت آنلاین از Best Buy سفارش دهید یا با مراجعه به فروشگاه‌های رسمی، این لپ‎تاپ هیبریدی را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

tv

۱۳۹۶/۴/۷
فوق العاده است با این قیمت

؟

۱۳۹۶/۴/۷
سامسونگ هر چقدر تو گوشی قوی باشه تو بخش کامپیوتر هیچ حرفی هیچ وقت نمیتونه بزنه چون غولهایی تو این زمینه هستند که خیلی سخت بشه حتی بهش نزدیک شد مثل ibm , asus و.....