خانهاخبار
اپل پادشاه فعلی بازار گجت‌های پوشیدنی

اپل پادشاه فعلی بازار گجت‌های پوشیدنی

آمار مربوط به تعداد دستگاه‌های فروخته شده و درآمد ناشی از گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال 2017 نشان از برتری اپل در این بازار دارد.
۱۳۹۶/۴/۶
image

اخیرا آمار و ارقام مربوط به بازار گجت‌های پوشیدنی در سه ماهه اول سال 2017 منتشر شده و بر اساس این آمار سامسونگ توانسته با پیشی گرفتن از فیت‌بیت، در رده دوم پر فروش‌ترین برند در این حوزه قرار بگیرد. آخرین ساعت هوشمند سامسونگ، Gear S3، به این شرکت کره‌ای کمک کرده تا بتواند در سه ماه ابتدایی سال 12.8 درصد از سهم بازار را در اختیار خود بگیرد. فیت‌بیت، که به خاطر دستبندهای سلامتی‌اش شهرت بسیاری دارد، در این بازه سهم 12.2 درصدی از فروش را در اختیار داشته و بالاتر از این دو اپل قرار دارد که با اپل واچ‌هایش توانسته 53 درصد از سهم فروش بازار گجت‌های پوشیدنی را به خود اختصاص دهد.

دستبند هوشمند Gear S3 در این مدتی که به بازار عرضه شده به لطف طول عمر بالای باتری، پشتیبانی از سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ پی و سنسور حساس GPS، توانسته جای خود را در دل مشتریان پیدا کند. دو مدل از این ساعت وجود دارد: Gear S3 Frontire که از قابلیت اتصال LTE برخوردار است و Gear S3 Classic که فاقد این قابلیت است. هر دو ساعت مذکور سیستم‌عامل تایزن را اجرا می‌کنند.

اگر به جای آمار فروش که بر پایه قیمت محصولات متغیر است به تعداد دستگاه‌های فروخته شده نگاهی بیندازیم، اپل همچنان در رتبه اول قرار دارد. اپل‌ واچ‌های فروخته‌ شده در سه ماهه اول سال 16 درصد از دستگاه‌های فروخته شده را تشکیل می‌دهند. در رده دوم شیائومی قرار دارد که به لطف دستبند با کیفیت و ارزان قیمتش، Mi Band 2، توانسته 15.5 درصد از دستگاه‌های فروخته شده را به خود اختصاص دهد. فیت‌بیت که در بخش فروش در رتبه سوم قرار داشت، از نظر تعداد دستگاه‌های فروخته شده نیز با 12.3 درصد در رتبه سوم قرار دارد.

نباید فراموش کرد که این بازار نوپاست و هنوز برای قضاوت برنده یا بازنده بودن یک شرکت زود است. با این حال آمار و ارقام دروغ نمی‌گویند و در حال حاضر اپل بر این بازار سلطه کامل دارد.

شما از گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کنید؟ نظرتان در مورد گجت خود را با سایر جی‌اس‌امی‌ها در میان بگذارید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

sink

۱۳۹۶/۴/۸
امیر جان تو دیگه چرا. این چه خریدی بود.
اپل واچ به همون دلیلی پرفروشه که آیفون و مک هستن. مشتری های وابسته به تبلیغات که فقط پول میدن و فرق بین سیلیکون و خاک ار‌ّه رو هم نمیدونن.
کمتر از پنج درصد جمعیت دنیا دانشمند و محقق و پروفسور هستن. پس بگیم اکثریت با عقل تر هستن چون بیشترن؟
بر عکس در 80 درصد موضوعات حق با اقلیته!
وگرنه ترامپ رییس جمهور نمیشد!
دنیا با رای و به دست همون اکثریته به اصطلاح با عقل اداره میشه که وضع زندگیه ما اینه دیگه!!!

amir1975

۱۳۹۶/۴/۷
باز هم خبر اپلی پوج . برترین برند گجت پوشیدنی شائومی هست.
کسی که درست فکر میکنه و چشم و گوشش بسته نیست، سریعا تحلیل میکنه
اگر اینجوریه شرکت فیلیپ موریس با برند Marlboro برترین برند دخانیات دنیا است جدا از این واقعیت که کلا سیگار چیز خوبیه یا مضر و بد؟؟
مگه هر چی زیاد فروش رفت دلیل خوبیشه؟ مثل مثال بالا آیا نمیشه به عدم ثبات عقل خریدار شک کرد؟؟
بنده یک اپل واچ2 نایکی خریدم مزخرفترین گجتی هست که به عمرم داشتم. سابقه اش هم تو دیجی کالا هست برید کالای زیر رو سرچ کنید تو نظر کاربران ببینید
Apple Watch 2 Nike Plus 42mm Silver with Silver/White Band
اپل مزخرفه. در یک کلام.

h4m1d

۱۳۹۶/۴/۶
بیشتر سایت ها میگفتن شیائومی اول شده و اپل دوم

سید محمد امین سادات

۱۳۹۶/۴/۶
گوشی شما چیه؟؟؟؟
برای داشتن اپل واچ داشتن ایفون اجباریه وگرنه بی استفادس
چون اپل واچ همون طور که همه میدونن فقط با ایفون سینک میشه

سید محمد امین سادات

۱۳۹۶/۴/۶
من درحال حاضر از می بند ۲ استفاده میکنم
درسته قابل رقابت با اپل واچ و گیر اس نیست ولی واقعا ارزش خرید داره