خانهاخبار
اطلاعات تازه از طراحی و مشخصات فنی پیکسل 2 و پیکسل XL 2

اطلاعات تازه از طراحی و مشخصات فنی پیکسل 2 و پیکسل XL 2

گوگل سال گذشته دو گوشی پیکسل و پیکسل XL را عرضه کرد و امسال قصد دارد پیکسل 2 و پیکسل XL 2 را معرفی کند. این غول تکنولوژی هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات این دو گوشی منتشر نکرده اما شایعه‌های متعددی درباره آن‌ها منتشر می‌شود.
۱۳۹۶/۴/۴

هفته گذشته شایعه شد که قرار است کمپانی‌های گوگل و اچ‌تی‌سی دو گوشی جدید پیکسل را بسازند و روز گذشته هم گزارشی منتشر شد که با توجه به اسناد سیستمی گوشی اچ‌تی‌سی U11 ادعا می‌کرد کمپانی اچ‌تی‌سی هر دو پیکسل جدید را خواهد ساخت. امروز انجمن XDA Developers مدعی شده که با منبع موثقی دراین‌باره صحبت کرده است. این منبع موثق می‌گوید که حداقل یکی از این دوگوشی را از نزدیک دیده و مشخصات فنی‌اش را می‌داند. ابتدا با پیکسل 2 که با اسم رمز Walleye شناخته می‌شود، شروع می‌کنیم.

طبق این ادعا، پیکسل 2 صفحه‌نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080 × 1920 خواهد داشت و حاشیه‌های صفحه‌اش هم به‌اندازه صفحه‌نمایش پیکسل اصلی است. این گوشی به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی و اسپیکرهای استریو مجهز می‌شود و جک هدفون از طراحی آن حذف‌شده است.

image

این منبع در ادامه می‌گوید که پیکسل XL 2 با اسم رمز Taimen پرچم‌دار بزرگ گوگل برای امسال است. صفحه‌نمایش 6 اینچی OLED این گوشی را کمپانی ال‌جی تامین می‌کند و رزولوشن آن 1440 × 2560 است. نکته جالب‌توجه درباره صفحه‌نمایش Taimen، اشاره به حاشیه‌های باریک آن است و گفته می‌شود که این گوشی هم به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. پنل پشتی این گوشی مانند پیکسل XL از فلز ساخته می‌شود و روکشی شیشه‌ای روی آن را می‌پوشاند، اما این بار حسگر اثرانگشت زیر روکش شیشه‌ای تعبیه نمی‌شود. Taimen دوربین اصلی تک لنز خواهد داشت و جک هدفون 3.5 میلی‌متری‌اش حذف نمی‌شود.

آخرین اطلاعاتی که این منبع درباره دو پیکسل جدید گزارش داده هنوز برای ما نامشخص است. گفته می‌شود که نرم‌افزار پیش‌تولید در گوشی Taimen برای اشاره به حسگر اثرانگشت از عبارت Nexus Imprint استفاده می‌کند و نرم‌افزار Walleye هم حسگر اثرانگشت را Pixel Imprint می‌خواند. احتمالا باید منتظر اخبار و شایعه‌های بعدی درباره این عبارت‌های تازه و مرموز بمانیم. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۴/۹
خود برندا میدونن جدا از تبلیغاتو بازاریابیو فروششون کدوم برنده که بهترینو میزنه. گوگل برای رقابت با اپل انتخابش اچ تی سی بود و خواهد بود بر خلاف پیش بینی برخیا از رو حسادت... اچ تی سی سالی 5 تا گوشی هم بفروشه اون 5 تا حرف اولو میزنن حالا میخواد چینیا و هندیا 20 ملیون گوشی میان رده سامسونگ بخرن. بازار امریکا مهمه که یو11 انبارشو خالی کردن

mez

۱۳۹۶/۴/۴
حتما شکست خوردن پیکسل های قبلی برای گوگل درس نشد و دوباره همکاریشو با شرکت معلوم الحال اچ تی سی ادامه داد چطور شرکتی که خودش تو آستانه فروپاشیه میخواد یه شرکت دیگه رو موفق کنه؟
گوگل جان نگرانیم توهم مثل اچ تی سی ورشکسته بشی