خانهاخبار
نتیجه نظرسنجی: نوکیا هنوز هم بین ایرانی‌ها محبوب است

نتیجه نظرسنجی: نوکیا هنوز هم بین ایرانی‌ها محبوب است

نتیجه نظرسنجی از کاربران جی اس ام از خبرهای خوبی برای برند محبوب نوکیا در بازار کشورمان حکایت دارد.
۱۳۹۶/۴/۴
image

کم کم سروکله گوشی‌های جدید نوکیا در بازار پیدا می‌شود. هنوز افراد زیادی هستند که همچون قبلا طرفدار پروپاقرص این برند محبوب هستند و منتظرند تا گوشی‌های جدید این تولیدکننده راهی بازار شود. اما برخی از طرفداران هم پس از این مدت دیگر اعتماد خود را به برند محبوب روزهای نه چندان دور بازار گوشی‌های هوشمند از دست داده‌اند و ترجیح می‌دهند به سراغ گوشی‌های سایر تولیدکننده‌ها بروند تا نوکیایی که به نوعی می‌توان آن را تازه‌کار دانست.

برای به دست آوردن آماری دقیق‌تر، نظرسنجی هفته گذشته جی اس ام را به موضوع نوکیا و ورود گوشی‌های جدید این شرکت به بازار اختصاص دادیم. هرچند در این نظرسنجی تعداد کاربرانی که رای به خرید نوکیا داده اند از گروه دوم یعنی کسانی که تمایلی به خرید گوشی های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 ندارند، بیشتر است اما تفاوت آنها اندک است.

در نظرسنجی انجام شده حدود 48 درصد کاربران مخالف خرید گوشی‌های جدید نوکیا و حدود 52 درصد موافق خرید این گوشی‌ها هستند. در میان 52 درصدی که قصد خرید گوشی‌های این شرکت را دارند 43 درصد تمایل به خرید نوکیا 6، 5.5 درصد تمایل به خرید نوکیا 5 و 3.5 درصد طرفدار نوکیا 3 هستند. به نظر می‌رسد تمایل به گوشی‌های قدرتمندتر این برند بیشتر است و می‌توان انتظار داشت پرچمدار اندرویدی این شرکت با استقبال خوبی در بازار کشورمان مواجه شود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۷/۱۳
منکه عاشق نوکیام .خیلی خوشحال شدم از این خبر .و الان شوق پیدا کردم یه دونه نوکیا 6 بخرم . هیچی نوکیا نمیشه من خودم طرفدار پرو پا قرصشم .یه زمانی n95 داشتم وای یادش بخیر ...

آرش

۱۳۹۶/۴/۸
فقط اصالت و نام خوش و دیگر هیچ
در غیاب نوکیا . اپل سامسونگ و هوآوی 3 غول تولید کننده و نوآور تو صنعت گوشی شدن برای نوکیا رقابت با اینها بسیار سخت و شاید غیر ممکنه مگر اینکه اون خلاقیتی که تو ساخت سری N داشت رو مجددا رو کنه

سعید

۱۳۹۶/۴/۴
داری اشتباه میزنی تاریخو اشتباه فهمیدی

امیر

۱۳۹۶/۴/۴
در جوانی به خویش می گفتم / شیر شیر است گرچه پیر بود
حال که پیر شدم فهمیدم / پیر پیر است گرچه پیر بود
نوکیا عشقه، هنوزم پیر نشده....

سعید

۱۳۹۶/۴/۴
Italohang
کیفیت این از سیب گاز زده خراب چینی هندی بالاتره شک نکن