خانهاخبار
اطلاعات جدید از قیمت و تغییر در زمان عرضه گلکسی نوت 8

اطلاعات جدید از قیمت و تغییر در زمان عرضه گلکسی نوت 8

پس از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 پیش آمد، اکنون توجه بسیاری بر روی سامسونگ معطوف شده است تا عملکرد نسل جدید آن یعنی گلکسی نوت 8 را به نظاره بنشینند. با وجود شایعات پیشین مبنی بر رونمایی از این فبلت‎ پرچم‎دار در ماه آگوست، اطلاعات جدید نشان می‎دهد که خبری از عرضه زودهنگام گلکسی نوت 8 نخواهد بود.
۱۳۹۶/۴/۳

وب‏سایت Venture Beat ادعا می‎کند که گلگسی نوت 8 به صورت رسمی در نیمه دوم ماه سپتامبر معرفی خواهد شد؛ به همین جهت، باید منتظر رونمایی رسمی سامسونگ از این فبلت پرچم‏دار در اواخر شهریور ماه باشیم. این در حالی است که پیش‎تر، اعلام شده بود گلکسی نوت 8 در ماه اوت معرفی خواهد شد تا شرکت سامسونگ، بتواند تعداد بیشتری از فبلت جدید خود را به فروش برساند. به‎نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، تمایلی به تکرار مشکلات گلکسی نوت 7 ندارد و همین موضوع باعث شده است تا این سازنده کره‎ای برای رونمایی و  عرضه گلکسی نوت 8 به بازار، محتاط‌تر باشد.

براساس گزارش منتشر شده، نسخه آنلاک گلکسی نوت 8 (نسخه‌ای که تحت قرار هیچ‎یک از اپراتورهای عمده نیست) با قیمت 999 یورو در اروپا عرضه خواهد شد و کاربران در ایالات متحده برای خرید آن، باید نزدیک به 900 دلار هزینه نمایند؛ البته قیمت گجت‌ها به دلیل اضافه شدن «مالیات بر ارزش افزوده» در اروپا همواره بیشتر بوده است.

image

هم‏چنین، اعلام شده است که گلکسی نوت 8 از یک نمایشگر 6.3 اینچی با دو لبه منحنی استفاده می‌کند و نسبت ابعاد نمایشگر مانند نمونه به کار گرفته شده در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (مشاهده بررسی اختصاصی جی‌اس‌ام در این لینک)، 18.5 به 9 است. البته این گوشی تفاوت‎هایی نیز با گلکسی اس 8 پلاس که به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز شده است، دارد. یکی از تفاوت‌های عمده، عرضه گلکسی نوت 8  با قلم S Pen است که به بخشی از هویت محصولات سری «گلکسی نوت» مبدل شده؛ به این قلم اختصاصی، قابلیت‎های نرم‎افزاری را نیز اضافه کنید تا فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ به یک قاتل بی‏‌رحم برای گوشی‎های رده‌بالا در نیمه دوم سال جاری میلادی مبدل شود.

علاوه‎براین، گلکسی نوت 8 سامسونگ از دوربین دوتایی 12 مگاپیکسلی استفاده می‎کند که با شش گیگابایت رم (2 گیگابایت حافظ رم در مقایسه با گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس افزایش یافته است) همراه شده و همان تراشه به کار گرفته شده در سری گلکسی اس 8، به فبلت پرچم‏دار جدید سامسونگ قدرت می‌دهد. به همین جهت، انتظار می‎رود که گلکسی نوت 8 برای عرضه در بازار اروپا از تراشه هشت هسته‎ای اگزینوس 8895 استفاده نماید و نسخه مخصوص آن برای ایالات متحده، با چیپ‎ست اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار شود.

البته در خبر جدید، به عرضه این فبلت با تراشه اسنپدراگون 836 کوالکام اشاره نشده است زیرا پیش‌تر، اعلام شده بود که گلکسی نوت 8 سامسونگ، اولین محصول مجهز به نسخه ارتقا یافته تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام است که در تیر ماه به صورت رسمی معرفی خواهد شد. به همین جهت، شاید گمانه‌‏زنی‌‏های پیشین صحت نداشته باشد یا گلکسی نوت 8 بدون تراشه جدید کوالکام، راهی بازار شود.  

حسگر اثرانگشت در گلکسی نوت 8، در بدنه پشتی جای گرفته است؛ با این وجود نیازی به نگرانی وجود ندارد چراکه شرکت سامسونگ، آن‌را به زیر ماژول دوربین منتقل نموده است تا دسترسی به سنسور تشخیص اثرانگشت ساده‌تر باشد. در رابطه با ظرفیت باتری نیز، ادعا می‎شود که پرچم‎دار جدید سامی از یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‎آمپر ساعت استفاده می‌کند؛ ظرفیت باتری در مقایسه با گلکسی نوت 7 نزدیک به 200 میلی‎آمپر ساعت کم‏تر است.

به‏‌نظر می‎رسد که شرکت سامسونگ برای عرضه محصول جدید خود از سری گلکسی نوت مصمم است و بدون توجه به مشکلات نسل قبل، تصمیم دارد تا نسل جدید را Galaxy Note8 بنامد؛ همان‎طور که احتمالاً متوجه شده‎اید، فاصله‌ای میان حرف «نوت» و عدد «8» وجود ندارد. با این‎حال، بعید می‎دانیم که این موضوع برای کاربران اهمیت داشته باشد.

در نهایت، وب‎سایت Venture Beat گزارش می‌دهد که گلکسی نوت 8 در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی عرضه خواهد شد و به‎نظر می‎رسد که پس از مدت کوتاهی از رونمایی رسمی این گوشی، پرچم‎دار جدید سامسونگ وارد بازار می‎شود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۹
غول 2017 بازم به طرفدارای هنگ تی سی میگم انقدر حرص نخورین بزرگ میشین یادتون میره

cadillac

۱۳۹۶/۴/۵
1000 یورو کدوم صیغەایە !
.
میخواد خودشو باiphone8 مقایسە کنە ولی بعدا کە کسی نخرید تو حراجی ۵ تاشو 1000 یورو میفروشە !!!

Samuel1987

۱۳۹۶/۴/۴
سامسونگ بهترین فبلت با نوت و اپل بهترین تبلت با آیپد

سعید

۱۳۹۶/۴/۳
بهترین گوشی امسال بدون‌شک

earl

۱۳۹۶/۴/۳
باز تو اومدی کامنت گذاشتی گفتی اضافه کردن حافظه رم ؟ ?