خانهاخبار
زمان عرضه LG V30 مشخص شد؛ قدرت‌نمایی ال‌جی دربرابر سامسونگ و اپل

زمان عرضه LG V30 مشخص شد؛ قدرت‌نمایی ال‌جی دربرابر سامسونگ و اپل

شرکت ال‌جی برای رونمایی از پرچم‌دار جدید خود یعنی LG V30 آماده می‌شود و اطلاعات تازه منتشر شده توسط یک نشریه کره‌ای، به زمان عرضه آن اشاره دارد.
۱۳۹۶/۴/۲

براساس شایعات تازه منتشر شده، شرکت ال‌جی در 31 اوت (9 شهریور ماه) از گوشی LG V30 رونمایی خواهد کرد؛ این، اولین بار است که شرکت ال‎جی از نمایشگاه IFA برای رونمایی از گوشی پرچم‎دار جدید خود استفاده می‌کند. با توجه به زمان فاش شده، شرکت ال‌جی گوشی پرچم‎دار جدید خود را در 31 آگوست معرفی می‎کند و این محصول در نمایشگاه IFA برلین به صورت عمومی به نمایش گذاشته خواهد شد.

هم‌چنین، انتظار می‎رود که LG V30 از طریق سه اپراتور برتر کره جنوبی پیش‌فروش شود و در نهایت در ماه سپتامبر، پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی وارد بازار خواهد شد. در رابطه با قیمت آن نیز، شایعات مختلف دیگری وجود دارد که جدیدترین گمانه‌زنی، به برچسب قیمتی 699 دلار برای LG V30 اشاره می‌کند. گمان می‎رود که قیمت مذکور برای مدل 64 گیگابایتی پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی درنظر گرفته شده باشد؛ این در حالی است که مدل 128 و 32 گیگابایتی LG V30 نیز عرضه خواهد شد و قیمت متفاوتی نسبت به نسخه 64 گیگابایتی دارد.

image

آنچه که ال‌جی V30 را از سایر محصولات سری V گوشی‎های شرکت سازنده متمایز می‌کند، تجهیز آن به نمایشگر OLED است که بنابر شایعات مانند ال‌جی G6 در اطراف نمایشگر، حاشیه چندانی وجود ندارد. با این وجود، پرچم‎دار جدید شرکت ال‎جی هم‎چنان به دو نمایشگر مجهز خواهد بود و نمایشگر ثانویه مانند دو نسل قبل، در بالای نمایشگر اصلی قرار گرفته است؛ البته این موضوع باعث نخواهد شد تا طراحی LG V30 به LG V20 یا V10 شباهت داشته باشد.

با رونمایی از گوشی LG G6، این سازنده کره‎ای به سنت پیشین خود مبنی بر عرضه گوشی‌های پرچم‎دار با باتری قابل تعویض خاتمه داد. با این وجود، حذف باتری از پرچم‌دار 2017 شرکت ال‌جی از سری G باعث شده است تا مقاومت این گوشی افزایش پیدا نماید و شرکت ال‌جی، G6 را با شاسی ضدآب ارائه می‎دهد. از آنجایی‌که LG V30 نیز مانند G6 در برابر آب مقاوم است، شرکت ال‎جی تصمیم گرفته تا برخلاف LG V10 وLG V20 دسترسی به باتری را برای کاربران غیرممکن نماید و آن‎طور که به‎نظر می‎رسد، LG V30 به یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعت مجهز خواهد بود.

image

LG V30 از محصولات دیگر شرکت ال‌جی که به دوربین دوگانه مجهز شده است، متمایز نخواهد بود؛ به همین جهت، این گوشی نیز با دوربین دوتایی عرضه می‌شود. هرچند، برخی اعتقاد دارند که ال‎جی V30 به عنوان اولین پرچم‎دار شرکت ال‌جی به دوربین دوتایی نیز برای تصویربرداری سلفی مجهز خواهد بود؛ شایعه‌ای که احتمال صحت داشتن آن بسیار ضعیف به‎نظر می‌رسد.

پرچم‎دار جدید شرکت ال‌جی با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام با هشت هسته پردازشی راهی بازار خواهد شد و شش گیگابایت رم نیز برای آن درنظر گرفته شده است. این مدل، هم‎چنین به مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ جدید چهارگانه (Quad DAC) از ESS مجهز می‌شود تا صدای بهتری را در مقایسه با سایر محصولات شرکت ال‎جی از سری V ارائه دهد؛ خوش‌بختانه، اعلام شده است که جک 3.5 میلی‌متری هدفون از پرچم‎دار جدید ال‎جی حذف نمی‎شود.

برخلاف LG V20 که در اروپا عرضه نشد، پس از مدت کوتاهی از معرفی پرچم‎دار جدید این سازنده در نمایشگاه IFA 2017 در شهر برلین، شرکت سازنده تصمیم دارد تا LG V30 را وارد بازار اروپا نماید. با ارائه این مدل با مشخصات سخت‎افزاری قدرت‎مندتر و عرضه گسترده‌تر آن، رقابت گوشی جدید ال‌جی با پرچم‎داران سامسونگ و اپل در نیمه دوم سال جاری میلادی جدی‎تر خواهد شد. البته، گلکسی نوت 8 سامسونگ، نزدیک به دو هفته زودتر از LG V30 معرفی می‎شود و آیفون 8 نیز با تأخیر چند هفته‎ای در اواخر شهریور ماه، وارد میدان نبرد خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

K.F

۱۳۹۶/۶/۱
به نظر من تنها رقیب نوت ۸،آیفون ۸ هست.
منم موندم ایفون ۸ بگیرم یا نوت ۸.

یونس

۱۳۹۶/۴/۲۵
گوشی خوبی بنظر میاد.
ولی میت10هوآوی ازین بهتره

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۲
من نمیدونم چرا جی اس ام اصرار داره که بگه نوت 8 زود معرفی میشه خود سامسونگ گفته ماه سپتامبر معرفی میکنه و اقا علیرضا s8 و note 8 تفاوت های زیادی دارن 1- قلم s pen و 2- دوربین دوگانه و 3- شاید پردازنده قدرتمند تر و مطمئن باشید نوت 8 بهترین گوشی میشه

سعید

۱۳۹۶/۴/۴
نوت۸ به راحتی v30 رو که هیچ ایفون ۸ رو هم‌شکست میده

سعید

۱۳۹۶/۴/۴
تو خواب شاید.چون نوت ۸ بی رقیبه