خانهاخبار
5 ویژگی که می‌توانست OnePlus 5 را به گوشی بهتری تبدیل کند

5 ویژگی که می‌توانست OnePlus 5 را به گوشی بهتری تبدیل کند

با اینکه وان‌پلاس 5 را می‌توان یکی از بهترین گوشی‌های سال 2017 به حساب آورند ولی با این حال جای خالی چند ویژگی در آن احساس می‌شود که می‌توانستند این گوشی را به محصول بهتری تبدیل کنند.
۱۳۹۶/۳/۳۱

شرکت وان‌پلاس به 2 چیز شهرت دارد: تولید پرچمداران فوق‌العاده و بازاریابی پارتیزانی موفق. این شرکت جوان در 4 سال اخیر توانسته است با هدف گذاری خوب و تولید محصولات شایسه نظر کاربرانی که به دنبال گوشی‌های خاص می‌گردند را به خود جلب کند.

اگرچه وان‌پلاس ابتدا با تولید پرچمداران مقرون به صرفه توانست توجه بازار را متوجه خود کند اما اکنون رو به تولید گوشی‌هایی آورده است که قیمت بیشتری دارند. این افزایش قیمت شاید مورد پسند طرفداران این برند نباشد ولی به خاطر داشته باشید این کار دست وان‌پلاس را در استفاده از سخت‌افزارهای بهتر و فناوری‌های جدیدتر باز می‌کند.

OnePlus 5 جدیدترین گوشی شرکت وان‌پلاس است که تمام توجهات را به خود معطوف کرده است. اگر به مشخصات این گوشی 480 دلاری نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید وان‌پلاس 5 در مجموع چیزی از پرچمداران 700 دلاری بازار کم ندارد و می‌تواند پا به پای آنها رقابت کنید. با این حال می‌توان از ویژگی‌های نام برد که پرچمدار 2017 وان‌پلاس با داشتن آنها می‌توانست به گوشی بهتری تبدیل شود.

نمایشگر Quad HD

image

در طول این چند سال پرچمداران وان‌پلاس همیشه از نمایشگرهای Full HD استفاده کرده‌اند. اگرچه تغیر نوع صفحه نمایشگر از LCD به AMOLED در افزایش کیفیت تصویر موثر بوده است با این حال خیلی از کاربران به دنبال نمایشگرهای Quad HD هستند.

طراحی منحصر به فرد

image

بهترین توصیفی که برای ظاهر گوشی‌های وان‌پلاس می‌توان به کار برد «قابل قبول» است. OnePlus 3/3T یک جهش خوب در طراحی گوشی‌های این شرکت بود ولی به طراحی OnePlus 5 انتقادات زیادی وارد است. ظاهر پرچمدار جدید این شرکت بسیار به iPhone 7 Plus و Oppo R11 شباهت دارد در حالی که انتظار داریم این شرکت محصولاتی با طراحی منحصر به فرد تولید کند.

مقاومت در برابر نفود آب

image

درحالی که اکثر سازندگان گوشی‌های تلفن همراه تمام تلاش خود را می‌کنند که محصولاتشان حداقل استانداردهای مقاومت در برابر نفوذ آب را داشته باشند، وان‌پلاس حرکتی در این زمینه نکرده است. قطعا اضافه شده این ویژگی می‌توان پرچمداران وان‌پلاس را به محصول بهتری تبدیل کند.

تنوع در رنگ

image

به نظر می‌رسد طراحان وان‌پلاس خیلی اعتقادی به تنوع دادن به رنگ گوشی ندارند. با اینکه تجربه سال گذشته نشان داد که کاربران مشتاق دیدن محصولات این شرکت با رنگ‌های مختلف هستند، وان‌پلاس 5 تنها در دو رنگ سیاه و خاکستری به بازار عرضه می‏شود که شبیه به هم‌اند.

دوربین بهتر

image

مجهز شدن به دوربین دوتایی یک ارتقا بزرگ برای OnePlus 5 محسوب می‏شود که نشان می‌دهد این بخش چقدر برای وان‌پلاس اهمیت دارد. با اینکه گفته شده وان‌پلاس در طراحی دوربین همکاری نزدیکی با DxOMark داشته ولی هنوز کیفیت عکس‌های پرچمدار وان‌پلاس به گلکسی اس8، پیکسل یا یو 11 نمی‌رسد.

به نظر شما جا خالی چه ویژگی‌هایی در وان‌پلاس 5 احساس می‌‏شود؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

NiMiSh

۱۳۹۶/۴/۷
یه جوری میگین،یا یو 11 انگار نه انگار بهترین دوربین موبایلی رو داره و از گلگسی اس هشت شما هم بهتر!!!! بدجور میسوزه هنوز! :)

h.seyedi

۱۳۹۶/۴/۴
گفت جهش خوب نه بزرگ این رو نسبت به دو گوشی قبلی گفتم

cadillac

۱۳۹۶/۴/۳
آقای سیدی شما فرمودید که طراحیOneplus 3/3t جهشی بزرگ در طراحی گوشی های وان پلاس بود در حالی که با htc one مو نمیزنن .

h.seyedi

۱۳۹۶/۴/۳
دوست عزیر مطلب رو دوباره بخونید

BAGVEL

۱۳۹۶/۴/۳
چی میگی ... متنو دوباره بخون ... خب این متنم همینایی که میگیو گفته دیه ... گفته بده تنوع رنگ نداره ، منحصر بفردم نیس ، بده که ضدآب نیس و دوربین بهتری نداره دیه :l