خانهاخبار
نمونه عکس‌های دوربین دوگانه وان پلاس 5 با جزئیات فراوان

نمونه عکس‌های دوربین دوگانه وان پلاس 5 با جزئیات فراوان

برای اینکه کیفیت عکس‌های واقعی وان پلاس 5 را ببینیم باید سراغ نمونه عکس‌های آن برویم؛ نمونه عکس‌های دوربین دوگانه گوشی که از دوربین نسل قبلی این گوشی قدرتمندتر است.
۱۳۹۶/۳/۳۱

وان پلاس 5 این بار با دوربین دوگانه عرضه شده است؛ دوربینی که لنز تله فوتو دوم آن می‌تواند عکس‌های پرتره با بک گراند تار بگیرد، درست مثل آیفون 7 پلاس. اما این بدین معنی نیست که کیفیت عکس ها هم کاملا مشابه است. در واقع با این مشخصات تا حدودی از عملکرد عکس‌های وان پلاس 5 باخبر می‌شویم اما برای اینکه کیفیت عکس‌های واقعی این گوشی را ببینیم باید سراغ نمونه عکس‌های آن برویم.

وان پلاس 5 از سنسور 16 مگاپیکسلی سونی با دیافراگم f/1.7 و لنز تله فوتو 20 مگپیکسلی سونی با دیافراگم f/2.6 بهره می‌برد. در ادامه نمونه عکس‌های این گوشی را مشاهده می‌کنید.

برای دیدن عکس‌ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

image
image

image
image

image
image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Rasa

۱۳۹۶/۴/۷
قطعا ارزش داره ولی باید ببینیم تو ایران میخوان چند برابر قیمت واقعیش روش قیمت بذارن اگه زیر 2 تومن باشه به نظر من ارزش داره چون سامسونگ میخواد رو نوت8 1000دلار و رو نسخه ریفرش نوت7 هم 700 دلار قیمت گذاشته که با حساب دلار 3700 تومن خیلی بالا درمیاد فقط حیف این شرکت تو ایران نمایندگی ندارن اینو و شیائومی اگه تو ایران نمایندگی بزنن واقعا خوب کار میکنن.

keyhan

۱۳۹۶/۴/۲
عجب نظر عجیبو غریبی. دوربین جی ٦ رو بهترین بازاز میدونی وقتی یو11 امتیاز 90 اورده و میگن شده استاندارد جدید کمرافون ها؟ اس8 هم بهتر از جی 6 هست به نظر من

حمید

۱۳۹۶/۴/۱
چرا کسی نظری نمیده در مورد این گوشی.توی امریکا خوب فروش داشته.ارزش خرید داره یعنی؟

keyhan

۱۳۹۶/۳/۳۱
85-88 رو شاخشه

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۱
کیفیتش واقعا خوبه ولی تو پرچمدارای امسال واقعا به پای الجی جی 6 نمیرسه ولی به نظر خیلی بهتر از سامسونگ اس 8 و سونی ایکس زد پریمیوم و اچ تی سی یو 11 میاد