خانهاخبار
انتظارها به پایان رسید؛ زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ مشخص شد

انتظارها به پایان رسید؛ زمان رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ مشخص شد

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را در یک رویداد اختصاصی در نیویورک ایالات متحده معرفی خواهد کرد و شایعه جدید، ضمن تایید این موضوع، به زمان معرفی پرچم‌‏دار جدید سامسونگ می‎پردازد.
۱۳۹۶/۳/۳۰

براساس اطلاعات منتشر شده، سامسونگ از فبلت گلکسی نوت 8 در هفته سوم ماه آگوست (21 الی 27 مرداد ماه) رونمایی خواهد کرد و برای معرفی این فبلت رده‎بالا، یک رویداد اختصاصی در نیویورک برگزار می‎شود. در صورتی‌که اطلاعات فاش شده پیرامون زمان معرفی گلکسی نوت 8 سامسونگ صحت داشته باشد، به‎نظر می‎رسد که سامی برای رونمایی از پرچم‎دار جدید خود عجله دارد و تصمیم گرفته است برخلاف روال سالیانه، نسل جدید فبلت پرچم‎دار گلکسی نوت را پیش از برگزاری نمایشگاه IFA برلین ارائه دهد.

image

اینکه زمان فاش شده تا چه اندازه صحت دارد، هنوز مشخص نیست اما بسیار بعید به‎نظر می‎رسد که گلکسی نوت 8 در نمایشگاه IFA برلین معرفی شود و سامسونگ، احتمالاً این گوشی را زودتر از آنچه که انتظار می‎رفت؛ معرفی خواهد نمود. در شایعات پیشین نیز، صحت این ادعا تایید شده است و ادعا می‎شود که شرکت سامسونگ، تصمیم دارد تا پرچم‎دار جدید خود را پیش از رونمایی از آیفون 8 وارد بازار نماید تا بدین شکل، شانس خود را برای فروش بیشتر گلکسی نوت 8 افزایش دهد. 

گلکسی نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی بدون حاشیه مجهز خواهد بود و شرکت سامسونگ، آن‎را به یک حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی مجهز می‏‌کند؛ آن‎طور که ادعا می‎شود، طرح‎های شرکت سازنده برای ادغام حسگر اثرانگشت با نمایشگر به نتیجه مشخصی نرسیده و به دلیل ایجاد مشکل برای نمایشگر، شرکت سامسونگ از عرضه گلکسی نوت 8 با سنسور اثرانگشت ادغام یافته، صرف‌نظر نموده است. بنابر گمانه‎زنی‌ها، گلکسی نوت 8 اولین محصول مجهز به چیپ‎ست اسنپدراگون 836 کوالکام است و البته نسخه جهانی آن به احتمال زیاد با تراشه اگزینوس 8895 راهی بازار می‎شود.

لازم به‌‏ذکر است که گلکسی نوت 8 تنها محصول جدید سامسونگ از سری «گلکسی نوت» در سال جاری میلادی نخواهد بود و گلکسی نوت FE به عنوان مدل بازسازی شده فبلت پرچم‎دار 2016 سامسونگ با مشخصات‌فنی مشابه با گلکسی نوت 7 وارد بازار می‎شود. در این مدل، تنها اندازه ظرفیت باتری از 3500 میلی‌آمپر ساعت به 3200 میلی‎آمپر ساعت رسیده است و برخی نیز ادعا می‎کنند که گلکسی نوت FE از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی خواهد نمود؛ به همین جهت، یک دکمه فیزیکی برای فعال شدن دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ به بدنه آن اضافه می‎شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (34 نظر)

LORD LOSS

۱۳۹۶/۴/۲
ابهت نداره از ایفون میترسه

Mehdi Dolati

۱۳۹۶/۴/۲
من از سری Noteحرف میزنم و تعریف میکنم سر Noteداشتم و دارم دوست عزیز هم Note2 الانم Note5دارم خیییییییییلی هم ازش راضی ام

Mehdi Dolati

۱۳۹۶/۴/۱
امیدوارم این Note سامسونگ یکی از بهترین??? و پر فروش ترین✌ و بهترین های مدل Note سامسونگ در نزد دوستداران و هواداران Samsung قرار بگیره ????????
به امید از بهترین رو نمایی های سری Note سامسونگ در چند سال اخیر...??

سالار

۱۳۹۶/۴/۱
خواهشا کسایی بیان نظر بدن که سری نوت سامسونگ حداقل از نزدیک دیده باشن و یکم باهاش کار کرده باشن
اگر مثل من چهار سال یکیش رو داشته( not 3 )دیگه عالی میشه
ممنون میشم اگر این لطف رو بکنید.

سالار

۱۳۹۶/۴/۱
کاش زود بیاد ببینیم قیمتش چنده؟
من که خیلی دوست دارم سری نوت سامسونگ رو
خواهشا هم کسایی بیان نظر بدن و حرف بزنن که خودشون این سری رو حداقل تو دست گرفته باشن