خانهاخبار
4D Touch؛ نامی که هوآوی به دنبال ثبت آن است

4D Touch؛ نامی که هوآوی به دنبال ثبت آن است

هوآوی به تازگی درخواست ثبت کردن نام تجاری Houawei 4D Touch است ولی هنوز مشخص نیست که این نام قرار است به چه مربوط باشد.
۱۳۹۶/۳/۳۰
image

طبیعی است با دیدن نام 4D Touch به یاد فناوری 3D Touch اپل بیفتید اما اگر به خاطر داشته باشید هوآوی، پیش از اپل، فناوری 3D Touch را در Mate S معرفی کرد. حالا مدرکی به دست آمده است که نشان می‌دهد این شرکت چینی به نام ثبت کردن نام تجاری Huawei 4D Touch است.

تا این لحظه، در مورد اینکه هوآوی قرار است از این نام در چه موضوعی استفاده کند، هیچ ایده‌ای نداریم اما می‎شود حدس زد که نام 4D Touch باید مربوط به صفحات نمایشگر حساس به فشار باشد.

البته ثبت کردن یک نام تجاری لزوما دلیلی بر وجود یک فناوری جدید نیست. اگر هوآوی بخواهد این نام را بر فناوری جدیدی، که ممکن است خود اختراع کرده باشد، بگذارد باید پتنت آن را نیز ثبت کند.

در حال حاضر تنها توضیحی که در درخواست ثبت Huawei 4D Touch آمده این است که آن را می‌توان در هر نرم‌افزار، گوشی هوشمند، تبلت، ساعت هوشمند، کامپیوتر، دوربین، دستبندهای سلامت و... به کار برد.

به نظر شما هدف هوآوی از ثبت این نام تجاری چیست؟

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲
هی من عاشق سامسونگم ولی وقتی این مطلبو دیدم هواوی رو تحسین کردم نذار ذهنیت طرفدارای سامسونگ نسبت به هواوی خراب شه

DaNgAr

۱۳۹۶/۴/۱
سامسونگ ، اپل ، هواوی ، شایدم سونی .....بقیه با خودشونم قهرن ناموسا ....

sink

۱۳۹۶/۳/۳۱
هیچکدوم از این تکنولوژی ها ساخت گوشی ساز ها نیست. مخصوصا اپل که تا حالا کلا هیچ اختراعی نداشته و حتی عرضه ساختن یه رم و نمایشگر و باتری هم نداره .
واقعا تا حالا به این فکر نکردی چرا وقتی یه سیستم جدیدی یا سنسوری روی یه گوشی سوار میشه ، پشت سرش همه سازنده های دیگه هم ازش استفاده میکنن؟! یعنی اختراع کردنه یه چیز مثل فورس تاچ یا اسکنر اثر انگشت انقدر راحته که گوشی ساز ها فقط منتظره ایده هستن؟! بگن اع فلانی اینو ساخت ما هم بریم بسازیم به همین راحتی؟!؟!؟ :|
ما ساده ایم شما علامه دهر :|
همیشه همینقدر علامه بمون خوش باش

علیرضا.ح

۱۳۹۶/۳/۳۰
طراحی، تولید واستفاده از تکنولوژی فورس تاچ از سوی هر شرکتی یه پروسه دراز مدته و به زمان کافی و تکنولوژی پیشرفته نیاز داره و اینطور نیست که مثلا هوآویی بخواد یه شبه اونو از اپل بدزده و رو گوشیش بکار ببنده??

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۰
مگه هنگ تی سیه که کپی و دزدی کنه؟نمونه اش دکمه هوم و حسگر اثر انگشت سامسونگ دقیقا به همون اندازه و شکل.و صفحه نمایش دوم ال جی در هنگی galaxy u ultra