خانهاخبار
10 ویژگی جدید Control Center در iOS 11

10 ویژگی جدید Control Center در iOS 11

در نسخه 11 سیستم عامل آی او اس امکان شخصی سازی بخش کنترل سنتر در اختیار کاربران قرار گرفته است. در ادامه مطلب شما را با ویژگی‌های جدیدی که از این پس قادر به استفاده از انها خواهید بود آشنا می‌کنیم.
۱۳۹۶/۳/۲۹

یکی از تغییراتی که در iOS 11 رخ داده امکان شخصی سازی بخش Control Center است؛ به این ترتیب کاربران می‌توانند دکمه‌های مورد نظرشان را به کنترل سنتر اضافه کنند و آنها را مطابق نیازهای خود بچینند.

4 ردیف اول کنترل سنتر iOS 11 غیرقابل تغییر است اما می‌توانید با رفتن به بخش Control Center در اپ Settings، دکمه‌های جدیدی به سه ردیف بعدی اضافه کنید.

در ادامه به شما خواهیم گفت هر یک از این دکمه‌ها به چه درد می‌خورند و چگونه می‌توانید از آنها استفاده کنید.

image

 

  • Low Power Mode

با اضافه کردن این دکمه به کنترل سنتر می‌توانید به سرعت حالت صرفه‌جویی در مصرف باتری را فعال کنید. برای فعال کردن Low Power Mode کافیست تا این دکمه، که علامت باتری روی آن است، را لمس نمایید.

  • Magnifier

این ویژگی می‌تواند دوربین گوشی را به ذره‌بین تبدیل کند. اگرچه Magnifier در iOS 10 نیز وجود داشت، برای فعال کردن آن نیاز به ترفند بود. در iOS 11 می‌توانید دکمه Magnifier را به  کنترل سنتر اضافه کنید تا ذره‌بین گوشی همیشه جلو دست‌تان باشد.

  • Apple TV Remote

این دکمه گوشی آیفون‌تان را به کنترل Apple TV تبدیل می‌کند. برای استفاده از آن باید دکمه  Apple TV Remote را، که به کنترل سنتر اضافه شده است، به صورت 3D Touch لمس کنید.

  • Screen Recording

امکان فیلم‌برداری از صفحه گوشی یکی از بهترین ویژگی‌های اضافه شده به آی‌اواس 11 است. با اضافه کردن این دکمه و فعال کردن آن خیلی راحت قادر به فیلم‌برداری از صفحه آیفون خواهید بود.

image
  • Voice Memos

لمس دکمه Voice Memos امکان ضبط یادداشت‌های صوتی را در اختیارتان می‌گذارد. اگر روی این دکمه 3D Touch کنید آخرین یادداشت‌های صوتی ضبط شده پیش رویتان باز می‌شود.

  • Notes

با لمس دکمه نوت خیلی می‌توانید خیلی سریع شروع به نوشتن یادداشت کنید و با 3D Touch کردن دکمه گزینه‌های ایجاد چک لیست، اسکچ و تصویر را در دسترستان قرار می‌گیرد.

  • Alarm

کار این دکمه کاملا  مشخص است؛ دسترس سریع به اپ آلارم و استفاده از تایمر یا کرنومتر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

abbas.ipa

۱۳۹۶/۳/۲۹
این ۱۰تا ۱۱ تموم نشد.بسه دیگه أه