خانهاخبار
تصاویر رندرشده پیکسل 2 با الهام از ال جی G6

تصاویر رندرشده پیکسل 2 با الهام از ال جی G6

گوگل قصد دارد امسال دو گوشی تازه پیکسل بسازد. شایعه‌ها حاکی از آن است که احتمال دارد پیکسل 2 به ال‌جی جی 6 شبیه باشد.
۱۳۹۶/۳/۲۹

تصاویر رندر‌شده‌ای از کانسپت گوشی پیکسل 2 روز شنبه در فضای وب منتشر شد. این تصاویر که توسط یکی از کاربران وب‌سایت Reddit منتشرشده، پرچم‌دار تازه گوگل را در نمای کامل به نمایش می‌گذارد و ادعا می‌کند که ایده اولیه‌اش از ال‌جی جی 6 و اسنشال PH-1 گرفته‌شده است.

image

هفته گذشته شایعه شده بود که کمپانی ال‌جی قرار است امسال یکی از پیکسل‌های جدید گوگل را بسازد و با توجه به این موضوع، ادعای تازه هم توجیه‌پذیر به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که ال‌جی قرار است گوشی گوگل پیکسل XL 2 را با اسم رمز Taimen بسازد و یکی از کاربران Reddit هم تلاش کرده تا با استفاده از طراحی صفحه‌نمایش فول ویژن جی 6، نسبت صفحه‌نمایش فوق‌العاده 18:9، گرد کردن گوشه‌ها و تلاش برای حذف حاشیه‌های صفحه‌نمایش، رندرها را این‌گونه طراحی کند.

در این تصویر شاهد هستیم که حاشیه‌های بالا و پایین کانسپت گوگل 2 یکسان نیستند و البته حاشیه پایینی به‌اندازه قابل‌توجهی باریک‌تر از حاشیه جی 6 است. کانسپت پیکسل 2 از این نظر به پیکسل و پیکسل XL قبلی شبیه است که دکمه فیزیکی خانه در آن حذف‌شده و دکمه‌های عملکرد روی صفحه‌نمایش قرارگرفته‌اند. در نمای پشتی شاهد دوربین با لنز دوگانه و چینش افقی هستیم که یک فلش LED هم در کنار هرکدام از این لنزها تعبیه‌شده است. در این نما همچنین حسگر اثرانگشت دیده می‌شود که بالای لوگوی گوگل به شکل G قرارگرفته است. به‌جز موقعیت دوربین و چند مورد جزیی دیگر، نتیجه نهایی در این رندر به تصویر رندر شده منسوب به پیکسل 2 که دو هفته پیش منتشرشده بود، شبیه است.

احتمالا گوگل اصلا تمایلی ندارد گوشی پیکسل جدیدش را شبیه به اسنشال فون طراحی کند اما ممکن است میان پیکسل 2 و ال‌جی جی 6 شباهت‌هایی وجود داشته باشد. اگر شایعه ساخت Taimen توسط ال‌جی را هم نادیده بگیریم، به نتایج بنچمارک GFXBench می‌رسیم که حدودا 10 روز پیش منتشر شد و فهرستی از مشخصات گوشی پیکسل XL 2 را نشان می‌داد. در این فهرست شاهد بودیم که گوگل پیکسل XL 2 صفحه‌نمایشی با نسبت 1.95:1 خواهد داشت که به نسبت صفحه‌نمایش در جی 6 شبیه است. انتظار می‌رود که جزییات و اطلاعات بیشتری درباره پیکسل‌های جدید در ماه‌های آینده منتشر شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۳۱
کادیلاک مگه هنگ تی سی u11 داریم که بیوفته بشکنه؟

cadillac

۱۳۹۶/۳/۳۰
عمو تو مواظب باش گوشیت از فاصله یه متری نیوفته ، که اگه بیوفته در دم میسوزه !!!

چوطوری عمو؟!

۱۳۹۶/۳/۲۹
میشه اطمینان داشت که حتی این گوشی هم با فشار دست نصف نمیشه!

جمال

۱۳۹۶/۳/۲۹
این چیههههه عالیه این. فقط بالاشم درست کنن خوب میشه

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۲۹
این طراح احیانا قبلا با پیکان 46... آشنایی نداشته؟!!!