خانهاخبار
نظرسنجی: آیا گوشی‌های جدید نوکیا را خریداری می‌کنید؟

نظرسنجی: آیا گوشی‌های جدید نوکیا را خریداری می‌کنید؟

نوکیا با ورود مجدد به بازار گوشی‌های هوشمند شور و هیجان زیادی در این بازار ایجاد کرده است اما آیا هنوز هم طرفداران پر و پا قرصی در این بازار دارد؟
۱۳۹۶/۳/۲۹
image

شرکت HMD Global که اکنون گوشی های نوکیا را عرضه می کند در کنگره موبایل بارسلون از گوشی‌های جدیدش پرده برداشت و وعده داد که این گوشی‌ها را در ماه ژوئیه روانه بازار می‌کند؛ حالا این وعده محقق شده و این شرکت عرضه گوشی‌های هوشمند نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را از کشور هند آغاز کرده است و احتمالا به زودی این گوشی‌ها به دیگر کشورهای جهان نیز راه پیدا خواهند کرد.

نوکیا در سال‌های نه چندان پیش بازار گوشی‌های هوشمند را در دست داشت، زمانی که هنوز سامسونگ و ال جی و سونی چندان مطرح نشده بودند و بیشتر انتخاب‌های کاربران محدود به گوشی‌های بی‌شمار نوکیا بود. اما در سال‌های اخیر با رشد تولیدکننده‌های گوشی های هوشمند و به خصوص سیستم عامل اندروید نوکیا از صحنه کنار رفت.

حالا این شرکت دوباره به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته است و میان‌رده‌هایی با ویژگی‌های خوب و قیمت مناسب معرفی کرده است؛ میان رده هایی که انتظار می رود کاربران زیادی در سراسر جهان از آنها استقبال کنند.

به همین دلیل و به مناسبت ورود نوکیا به بازارهای جهانی و احتمالا به‌زودی در کشومان، در نظرسنجی این هفته جی اس ام به سراغ گوشی‌های نویکا 3، نوکیا 5 و نوکیا رفته ایم تا نظر شما را در مورد این گوشی‌ها جویا شویم و ببینیم آیا در لیست خریدتان جای دارند. اگر جواب شما مثبت است کدام یک از این گوشی‌ها را خریداری می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

پری

۱۳۹۹/۹/۱۱
آپدیت اندروید اشتباه و بدترین کاریه که شرکت های موبایل مثل شیاومی و نوکیا گذاشتن من نوکیا سه داشتم براثر خطا تو آپدیت شدن کلا بریک و نابود شد فعلا سامسونگ بهتره حداقل آپدیت نمیده و امنیتش هم بیشتره

wwolf

۱۳۹۶/۴/۴
شما که این حرف رو میزنید باید با همون سیستم ها حتما کار کرده باشین
من خودم n900 داشتم ، بدون شک میگم اگه مشکل سیم کارت نداشت تا الان ازش استفاده میکردم
هنوز گوشی رو دستش ندیدم
چند سیستم عامل هم زمان و ....
اون موقع که ما با این گوشی ها وای فای هک میکردیم با بک ترکینگ ،سامسونگ و الجی ودر کل اندروید(هرچند اندروید رو هم همزمان داشتیم ) کجا بود ....؟!!!!!!!

حسین

۱۳۹۶/۴/۴
با توجه به قیمتشون و امکاناتی که دارن به نظر من ارزش خرید چندانی ندارن ، ما اگه بخوایم یک و پونصد پول به نوکیا ۶ بدیم ، خب میریم یکی از پرچمدارای پارسالو میگیریم که از همه نظر از این سرتره مثل گلکسی اس ۷ که الان حدود ۱۷۰۰ رسیده قیمتش

italodance

۱۳۹۶/۴/۴
هیچ کدوم اپدیت امنیتی ندانرد و اندروید رو این موضوع اصلا حساب نکن که بیهوده است.

italodance

۱۳۹۶/۴/۴
عزیزان خیر
اولا نوکیا اول سیمبیان بود رهاش کرد اوکی
بعد Maemo شد رهاش کرد اوکی
بعد ویندوز فون بود رهاش کرد اوکی
حالا اندروید که رهاش...
اما من تو این چرخه تو زمان Maemo نوکیا داشتم و N800 خوب استارتش خوب بود سیستم عامل لینوکس و...بعد از مدتی تقریب به یک سال گذشت و ولش و کلا فروحتش به شرکت دیگری که ان هم بدتر
حالا شما بیا این چرخه بالا و داستان من را با iOS و حتی اندروید مقایسه کن
انصافا چی میگی؟ من الان iOS هستم و 9 سال دارم ساپورت همه جانبه میگیرم از محصولات پیشین تاکنون
عمر Maemo یک سال
عمر iOS تا اینجای کار 10 سال
پولمون رو پس نمیده؟