خانهاخبار
شواهدی از وجود دوربین تشخیص چهره و عنبیه در آیفون 8

شواهدی از وجود دوربین تشخیص چهره و عنبیه در آیفون 8

اپل همچنان در مورد iPhone 8 چراغ خاموش پیش می‌رود؛ اما هرچه به پاییز و معرفی این محصول نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتری در مورد آن منتشر می‌شود.
۱۳۹۶/۳/۲۸

این‌بار نوبت به @VenyaGeskin1 برای انتشار اخباری درمورد آیفون ۸ رسیده.  او با ارسال عکسی از محافظ صفحه این گوشی، اطلاعات جدیدی در مورد طراحی آن داده و همانطور که در عکس مشخص است، مثل سامسونگ گلکسی S8 و احتمالا Note 8، آیفون ۸ هم نمایشگر بدون حاشیه خواهد داشت. 

کم شدن حاشیه این امکان را به اپل داده که با حفظ تقریبی ابعاد گوشی، صفحه نمایش بزرگتری را تولید کند و این بهترین خبر برای کسانیست که ابعاد فعلی این گوشی را می پسندند.

image

علاوه بر این، در بالای محافظ‌ صفحه دوربین جدیدی در کنار دوربین سلفی می‌بینیم که احتمالا مربوط به تشخیص چهره و عنبیه است و نشان می‌دهد اپل هم مثل رقیب خود، سامسونگ، به‌دنبال ارائه سیستم‌های حفاظتی بیشتری به مشتریانش است. البته وجود این دوربین‌ها به معنی حذف سنسور اثر انگشت نیست و احتمالا شاهد قرارگیری این سنسور زیر صفحه‌نمایش باشیم. اپل با این کار می‌خواهد با یک تیر دو هدف بزند. هم حاشیه‌های گوشی را کاهش دهد، هم در دورانی که اکثر گوشی‌های اندرویدی سنسور اثر انگشت را پشت گوشی قرار می‌دهند، به عنوان پیشگام در قرار دادن آن زیر صفحه‌نمایش لقب بگیرد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Pouya

۱۳۹۶/۳/۲۸
بوی کپی میاد

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۲۸
آیفون گوشی زیبا با ظرافت های خاص
طبقهء پزشک و وکیل و فوتبالیست، شیفتهء این گوشی هستند..
اما مثلا صنف قصاب و اینها مشتاق گوشی "سونی" هستند
طبقهء روشنفکر و محققین حوزهء مطبوعات هم "سامسونگ دوست هستند"

heshmat

۱۳۹۶/۳/۲۸
فعلا ۳ساعت شارژ کردن و صفحه رو led کنه بسه.تشخیص بخوره تو سرش