خانهاخبار
نمونه عکس‌های وان پلاس 5

نمونه عکس‌های وان پلاس 5

هرچند OnwPlus 5 هنوز رسما معرفی نشده اما اکنون نمونه عکس‌های این گوشی منتشر شده است.
۱۳۹۶/۳/۲۸

آیا شما هم دوست دارید پیش از عرضه نسل پنج گوشی‌های وان پلاس نگاهی به آن بیندازید؟ یکی از مدیران وان پلاس در حساب کاربری Weibo خود نمونه عکس‌های گوشی جدید این شرکت را منتشر کرده است؛ عکس‌هایی با رزولوشن 4608 در 3456 که رزولوشن 16 مگاپیکسل را نشان می‌دهند. بنابراین اکنون می‌دانیم حداقل یکی از دوربین‌های دوگانه نسل جدید وان پلاس 16 مگاپیکسلی است.

عکس‌هایی که می‌بینیم کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند و با دوربین‌های گوشی‌های رده‌بالا به خوبی رقابت می‌کنند. غروب خورشید رنج داینامیکی بالایی دارد و باعث می‌شود عکس ثبت شده زیبایی بیشتری داشته باشد. هنوز چگونگی طراحی دوگانه دوربین پشت توسط وان‌پلاس چندان مشخص نیست. نرم‌افزار عکس‌برداری با همکاری آزمایشگاه DxO توسعه یافته است.

برای مشاهده عکس ها در اندازه واقعی روی آنها کلیک کنید.

image
image

image
image

این گوشی قرار است 20 ژوئن رسما معرفی شود. تا کنون برخی مشخصات گوشی از منابع مخالف و بنچ‌مارک‌ها لو رفته است. گفته می‌شود نسل پنجم پرچمدار وان پلاس همچون وان پلاس 3تی، صفحه نمایش 5.5 اینچی دارد و رزولوشن آن فول اچ دی است. وان پلاس در این نسخه از پرچمدارش از تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام بهره می‌برد و احتمالا 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از دیگر مشخصات قابل توجه در این گوشی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که در جلو گوشی جای گرفته است. انتظار می رود وان پلاس 5 اندروید 7.1.1 نوقا را روی خود داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

یوسف

۱۳۹۶/۳/۲۸
عکسها رنج دینامیکی فوق العاده ای دارن و دوربین گوشی به خوبی تونسته سایه ها و جزئیات رو حفظ کنه.