خانهاخبار
5 دلیل قانع‌کننده برای خرید اچ تی سی U 11

5 دلیل قانع‌کننده برای خرید اچ تی سی U 11

U 11 پرچم‌دار شایسته اچ تی سی است که توجهات زیادی را به خود جلب کرد و نشان داد که می‌تواند ناکامی‌های تایوانی‌ها را جبران کند. اما چه دلایلی موفقیت آن را تضمین می‌کند؟
۱۳۹۶/۳/۲۸

اچ تی سی U 11 حقیقتا محصول خوب و جذابی است و گزارش‌ها حاکی از آن است که فروش بسیار خوبی را هم تجربه کرده است. اگر شما قصد خرید این گوشی را داشتید و کمی در تصمیم خود شک دارید، آمار بالای فروش می‌تواند کمی اطمینان برای شما ایجاد کند.

image

به هر حال خریدار یک گوشی پرچم‌دار و پرداخت هزینه بالا، دلایل قانع کننده‌ای لازم دارد. قصد داریم 5 دلیلی را بررسی کنیم که خرید اچ تی سی U 11 را توجیه می‌کنند. همان طور که در بررسی‌های مختلف خوانده‌اید، U 11 در بخش‌های دوربین، عملکرد، باتری، و زیبایی بسیار خوب عمل می‌کند که با وجود آنها در برابر رقبایی چون گلکسی S8 و ال جی G6 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

۱. عملکرد و نرم‌افزار

گوشی‌های ساخت اچ تی سی همواره عملکرد نرم و سریعی داشته‌اند و به دلیل رابط کاربری سبک، کمتر کاربر را به دردسر می‌اندازند. سخت‌افزار قدرتمند در کنار رابط کاربری Sense موجب رضایت کاربران می‌شود چراکه این رابط کاربری در بیشتر مواقع چیزی بیشتر از یک تم بر روی سیستم عامل اندروید محسوب نمی‌شود و در مجموع یکی از خالص‌ترین تجربه‌ها از این سیتسم عامل را در میان گوشی‌های اندرویدی در اختیار می‌گذارد. بنابراین اگر یک عملکرد بدون نقص و تجربه نزدیک به اندروید خالص را می‌خواهید، محصولات اچ تی سی گزینه بسیار خوبی به شمار می‌روند.

image

اچ تی سی U 11 به صورت استاندارد با پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود و به همین دلیل از پس حتی سنگین‌ترین بازی‌ها برمی‌آید. در طول استفاده از این اسمارت فون هیچ گونه لگ یا تاخیری مشاهده نمی‌کنید. به عنوان مثال بسیاری از گوشی‌های سامسونگ گاهی اوقات نیاز به ریبوت کردن پیدا می‌کنند. عملکرد حسگر اثرانگشت هم بسیار خوب و یکی از سریع‌ترین‌ها در بازار است.

در بخش نرم‌افزار باید اعتراف کنم که برخی از قسمت‌های رابط کاربری Sense چندان خوشایند نیستند مانند اپ دراور و منوی تنظیمات اما ظاهر خوب و عملکرد روان نوتیفیکیشن سنتر، لاک اسکرین، اپلیکیشن دوربین و ... غیر قابل انکار است چراکه ساده ستند و اثری از شلوغی‌های رایج در گوشی‌های هوشمند دیده نمی‌شود. به علاوه سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا استفاده از این گوشی را لذت بخش‌تر می‌کند.

۲. عمر باتری

image

از آنجا که باتری U 11 تنها 3000 میلی آمپر ظرفیت دارد، نگرانی‌های زیادی در رابطه با عملکرد آن وجود داشت اما تجربه کاربری و آزمون‌های طول عمر باتری تمام این نگرانی‌ها را از بین برد. شما می‌توانید با خیال راحت یک روز تمام از همه ویژگی‌های گوشی‌تان بهره بگیرید بدون آنکه نگرانی از بابت تمام شدن شارژ باتری وجود داشته باشد.

برای مقایسه باید بگویم که گلکسی S8 که آن هم باتری 3000 میلی آمپری و پردازنده اسنپدراگون 835 دارد، در صورت استفاده مداوم پس از نصف روز نیاز به شارژ مجدد دارد که عملکرد چندان مطلوبی برای یک پرچم‌دار سال 2017 به شمار نمی‌رود.

بنابراین اگر قصد خرید یک U 11 دارید، خیالتان از بابت باتری راحت!

۳. دوربین

image

پس از چند سال متوالی که گوشی‌های M7 و M8 و حتی M9 اچ تی سی عملکرد ناامید کننده‌ای در بخش دوربین داشتند، تایوانی‌ها تصمیم به تغییر این روند گرفتند تا بتوانند نارضایتی کاربران را جبران کنند. دوربین اصلی U 11، 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی UltraPixel 3 است که بهترین مدل در میان تمامی محصولات اچ تی سی است.

این لنز 12 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7 در ثبت تصاویر در نور کم بسیار خوب عمل می‌کند و نتیجه عکس‌های گرفته شده در شرایط مختلف راضی کننده است. تنها مشکل این دوربین تاخیر در فوکوس است که ممکن است گاهی شما را به دردسر بیندازد. البته این موضوع همیشه صادق نیست و فوکوس برخی مواقع سرعت قابل قبولی دارد اما انتظار می‌رود که اچ تی سی این مسئله را در به‌روزرسانی نرم‌افزاری حل کند.

یکی دیگر از دلایل موفقیت اچ تی سی در ارتقای دوربین، فیلم برداری با کیفیت 4K و امکان زوم کردن بر روی منبع صدا در حین فیلم برداری و تقویت صدای آن ناحیه است. به هر حال عملکرد دوربین U 11 نظر همه کاربران را جلب خواهد کرد.

۴. صدا

اچ تی سی مدتهاست که بهترین کیفیت و بلندی صدا را در گوشی‌های خود دارد. برای این منظور با کمپانی‌هایی چون Beats هم همکاری داشته است. پیش از این هم تکنولوژی BoomSound را به کار گرفته بود. اما این رویه در U 11 هم تغییر نکرده است.

U 11 فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است اما هدفون‌های Usonic موجود در جعبه ویژگی بی نظیری چون حذف صداهای مزاحم دارند. البته یک مبدل USB Type-C به 3.5 میلی متری هم در کنار این هدفون عرضه می‌شود. بنابراین در صورت استفاده از هدفون، قادر نخواهید بود گوشی خود را به شارژ متصل کنید.

image

image

اسپیکرهای خارجی BoomSound هم مطابق معمول شما را ناامید نخواهند کرد چراکه خروجی صدا هم از نظر بلندی و هم از نظر کیفیت خوب است و رقبا حرفی در برابر آن برای گفتن نخواهند داشت. اما بخش جذاب، همان اسپیکر Usonic است که عمق صدای خوبی دارد و وضوح صدای آن هم عالی است. در مجموع این هدفون عملکردری در حد و اندازه هدفون‌های رده بالا دارد.

۵. آنلاک است

شاید این موضوع در کشور ما اهمیت چندانی نداشته باشد چراکه گوشی‌های آنلاک به کشور ما وارد می‌شوند اما گوشی‌ها در خارج از ایران، گاها به صورت اختصاصی توسط اپراتورها به فروش می‌رسند. اما برای شهروندان کشورهای دیگر هم نسخه آنلاک همیشه بهتر است چراکه آنها را محدود به یک اپراتور خاص نمی‌کند. به علاوه به‌روزرسانی این گوشی‌ها هم توسط خود کمپانی انجام می‌شود. اچ تی سی U 11 هم به شکل آنلاک قابل خریداری است.

کمپانی اچ تی سی در سال‌های اخیر پرچم‌داران خود را به صورت آنلاک عرضه کرده است و در بخش به‌روزرسانی هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. به عنوان مثال U 11 آنلاک به تازگی و تنها کمی پس از عرضه آپدیتی را دریافت کرده. همچنین اچ تی سی 10 یکی از نخستین‌ گوشی‌های ساخت کمپانی غیر از گوگل بود که اندروید نوقا را دریافت کرد. احتمالا این رویه در رابطه با اندروید O و U 11 هم ادمه پیدا خواهد کرد.

قیمت اچ تی سی U 11، 649 دلار است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (144 نظر)

زهرا

۱۳۹۹/۳/۲۴
سلام گوشی هواوی p30 lite بهتره یا هواوی10lite?

R@min

۱۳۹۸/۷/۳
تمام دنیا کامنت میذارن تا اگر شخصی دچار سردرگمی برای خرید گوشی مناسب شده از آنها به نفع خودش استفاده کرده و گوشی مناسب را بخره اینجا طبق معمول همه ایرانی های جهان سومی در پیت شده کوچه خلوت کل کل بین موبایل یک کشور اجنبی با موبایل یک اجنوی دیگه خاک بر سر ما ایرانی ها که فقط به درد لاجرزمی خوریم اخلاقامون در حد سگهای موجود در خانه آمریکایی ها نیست ادعا داریم که همه چیز رو بلدیم و برای هم پارس می کنیم خاک بر سر در پی تی های عقب موندتون اینقدر زرزربیهوده نکنید مرکز تولید علم الان دسته نژاد اروپایی هستش که مخلوطی از همه آن ها که عقل کل جهان هستند به اضافه مابقی . نخبها وفرارمغزی های کشورهای عقب مانده دیگر تکنولوژی ها را اختراع می کنند می فهمید احمق ها اختراع بعد یک گوشی طبق آن خاصیت جدید می سازند و نوچه های آسیایی نیز از آن ها کپی می کنند پس چی شد حالا تکرار کنید تکنولوژی سکانش دست آمریکاست آمریکا چی میزنه اپل احسنت بچه های خوب حالا برین جیش بوس لالا راستی مابقی محصولات هم در حد دمپایی و پشه کش و وزنه ترازو شلغم فروش می توان استفاده کرد ویاچپوندبه کشورهای ندیدبدیدتایوزرهای احمقش سراشغالهادم دری جهان اولیا هموجربدن.راحت شدین

بهزاد

۱۳۹۶/۱۱/۱۵
با سلام. این گوشی از خیلی.جهات شبیه به یو.اولترا هستش من نمیدونم چه طوره که یو.اولتراررو میکوبن که باطزیش 8 ساعت بیشتر دووم نمباره ولی این.مدلش تا یه روز دووم مباره در حالی که این مدل یو11 قویتر از یو.اولترا هستش و.باید مصرفش بیشتر باشه بهتره یکم عادلانه به بعضی مسایل نگا کنیم اچ تی سی مثل ماشین تویوتا میمونه بعد طولانی مدت میفهمی چی خریدی ولی گوشیایی سامسونگ هواوی یا می با ال جی فقط یکی دوسال اول خوبن من سونی ال دارم 6 ساله دستمه الانم میخام یو.اولترا بگیرم که به نطرم نسبت به قیمتش خیلی بهار از یو11 هستش به شماهن پیشنهاد میدم بخرید خیلی گوشی خوبیه من بعد لز یک هفته تحقبق تو.سایتهای داخلی و.خارجی به این نتیجه رسیدم یه سر به جی اس ام آرنا بزنید میتونید به حرف بنده برسید با گوشیهلیی که دلتون میخاد مقایسه کنید من با اس 7 اج مقایسه کردم چیزی کم نداره از اون

فاطی

۱۳۹۶/۴/۸
اره سلطان گوشیهای هنگی

بنام خدا

۱۳۹۶/۴/۴
انصافا خیلی از اس ۸ سامسونگ بهتره.
چرا با شایعه و دروغ پراکنی میخواهید اچ تی سی رو خراب کنید؟
این گوشی هیچی کم نداره.
در بازار یک گوشی بهم معرفی کنید که هم دوربینش بهترین باشه هم اسپیکرش بهترین باشه و هم سیستم عاملش سبک باشه و هنگ نکنه
و هم اینکه انقدر زیبا باشه و بسیار کارآمد؟
.
.
.
خداییش یو ۱۱ همه اینارو سکجا باهم داره