خانهاخبار
اپل بر مدار موفقیت؛ عرضه بیش از 40 میلیون آیفون در سه ماهه جاری میلادی

اپل بر مدار موفقیت؛ عرضه بیش از 40 میلیون آیفون در سه ماهه جاری میلادی

آن‏طور که به‏‌نظر می‏رسد، وضعیت فروش گوشی‌های آیفون مطابق با انتظارات کوپرتینویی‌ها است زیرا تیموتی آرکوری، تحلیل‎گر موسسه مالی Cowen and Company ادعا می‎کند که شرکت اپل در سه ماهه جاری میلادی، بیشتر از 41.5 میلیون دستگاه از گوشی‎های آیفون را عرضه کرده است.
۱۳۹۶/۳/۲۷

عرضه تعداد قابل‌توجهی گوشی آیفون به خرده‌فروشان، نه تنها نشانه‎ای مبنی بر درخواست بالای آن‎ها برای مهم‎ترین محصول شرکت اپل از نظر سودآوری است، هم‏چنین نشان می‎دهد که تعداد دستگاه عرضه شده از آیفون‎های این سازنده نسبت به سه ماهه مشابه در سال گذشته، نزدیک به یک میلیون واحد افزایش یافته است.

image

تیموتی آرکوری، البته اشاره کرده است که افزایش درخواست خرده‎فروشان برای گوشی‌های آیفون شرکت اپل لزوماً به معنای افزایش تقاضا از سوی مشتریان نیست؛ به همین جهت، حتی پیش‎بینی شده است که به احتمال زیاد، تعداد آیفون خریداری شده از سوی کاربران با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل کاهش خواهد یافت. با وجود این، خرده‎فروشان هم‎چنان به توانایی شرکت اپل بابت ارائه محصولات مطلوب و قابل اطمینان، اعتماد دارند؛ همین موضوع باعث شده است تا درخواست آن‌ها برای دریافت آیفون‌های 2016 شرکت اپل افزایش پیدا نماید.

در رابطه با آیفون پرچم‏دار جدید که بسیاری آن‌را با نام آیفون 8 می‌شناسیم، تحلیل‎گر برجسته موسسه مالی Cowen and Company از این گوشی به عنوان «بشکه باروت» کوپرتینویی‎ها یاد می‌کند که هر لحظه امکان دارد معرفی شود و فروش گوشی‌های آیفون و ارزش سهام شرکت اپل را به طور غیرمنتظره افزایش دهد.

البته آیفون 8، تنها محصول جدید شرکت اپل در سال جاری میلادی نخواهد بود؛ همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، آیفون 7s و آیفون 7s Plus نیز به همراه آیفون پرچم‏دار جدید این شرکت معرفی می‌شود و شایعات منتشر شده، حاکی از این موضوع است که هر سه مدل در ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. با وجود اینکه آیفون 8 شاید به دلیل مشکلاتی در تولید آن‌ با تأخیر به بازار عرضه شود، تیموتی آرکوری، رونمایی از آیفون پرچم‎دار جدید اپل را در ماه سپتامبر برای تغییر وضعیت بازار کافی عنوان نموده است.

علت این پیش‌بینی، واضح به‎نظر می‌رسد؛ همان‎طور که احتمالاً می‌دانید، آیفون 8 اولین گوشی آیفون شرکت اپل با نمایشگر بدون حاشیه OLED خواهد بود و قابلیت‌های درنظر گرفته شده برای آن از جمله بدنه‌ای از جنس شیشه، پشتیبانی از شارژ بی‎سیم و ادغام حسگر اثرانگشت با صفحه‎نمایش، کاربران را نسبت به خرید آن مجاب خواهد نمود. البته باید قیمت 1000 دلاری این گوشی را نیز مدنظر داشته باشید؛ به همین جهت، آیفون 7s و آیفون 7s Plus به همراه آیفون 8 معرفی می‎شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

abbas.ipa

۱۳۹۶/۳/۲۸
وقتی محدود باشه یک قرون ارزش نداره.حکم اینو داره بهترین ماشین دنیا زیر پاته ولی با کلی محدودیت.دیگه دوران محدودیت گذشته الان دیگه کسی دنبال محدود بودن نیست داداش.سامسونگ طعم ازادی رو داره زیر لبا میاره.در اینده اونور سیبتونم گاز گرفته میشه

پیمان قبادی

۱۳۹۶/۳/۲۸
اپل واقعا مغز به تمام معناست. سیاست عجیب غریبی داره که سخت هست رسیدن بهش هر چند تو این چند سال سامسونگ عالی پیش رفته(چون رقیبش بود گفتم بی احترامی به بقیه برندها نشه) همیشه بهترین بوده اپل. دوستان جی اس ام خسته نباشید❤.

رضا

۱۳۹۶/۳/۲۷
40 میلیون تو 9 ماه همش آمار الکی و کشکه از یه موسسه بی اعتبار و با یه مدیر خیال باف اپل 7 و 7 پلاس تو این مدت خیلی فروخته داشته باشه حدود 28 میلیون بیشتر نیست

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۷
حالا مونده ایپد پرو های جدید در جدال تبلت
اسپیکر HomePod در جدال اسپیکرها
مک و ایمکهای جدید در جدال کامپبوتر و لپ تاپ
و
بزودی خودرو و...
و ایفون 8.
یک تنه بازار رو می گیره. تو نرم افزار و موزیک و فیلم و سریال و کتاب هم.....