خانهاخبار
آماری از فروش میلیونی پیکسل برای گوگل

آماری از فروش میلیونی پیکسل برای گوگل

گوگل دو گوشی پیکسل و پیکسل XL را اواخر سال 2016 عرضه کرد و حالا فکر می‌کنیم که این غول تکنولوژی توانسته در مدت 8 ماه، 1 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها بفروشد.
۱۳۹۶/۳/۲۶

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که تابه‌حال چند دستگاه گوشی پیکسل و پیکسل XL در سرتاسر جهان فروخته‌شده است ولی متاسفانه کمپانی گوگل هیچ اطلاعات رسمی دراین‌باره اعلام نمی‌کند.

image

اگر شما هم گوشی اندرویدی دارید و گاهی به پلی استور گوگل سر می‌زنید، می‌توانید آمار تقریبا دقیقی درباره تعداد گوشی‌های پیکسل به دست آورید.

تعداد تقریبی اپلیکیشن‌های نصب‌شده روی گوشی، در پلی استور گوگل قابل‌مشاهده است. اپلیکیشن Pixel Launcher هم تنها اپلیکیشن پلی استور است که فقط با گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL سازگار بوده و بدیهی است که تعداد دفعات دانلود و نصب این اپلیکیشن می‌تواند تعداد دستگاه‌های پیکسل و پیکسل XL را نشان دهد. در حال حاضر شاهد هستیم که این عدد مرز 1 میلیون را رد کرده و وارد بازه 1 تا 5 میلیون شده است. این عدد یعنی گوگل حداقل 1 میلیون گوشی پیکسل در سرتاسر جهان فروخته است.

image

اپلیکیشن Pixel Launcher حتی با تبلت پیکسل C هم سازگار نیست و تنها روی گوشی‌های پیکسل و پیکسل XL نصب می‌شود. از عرضه رسمی این دو گوشی حدودا 8 ماه می‌گذرد و رقم 1 میلیون برای فروششان، قابل‌توجه به نظر می‌رسد.

پیکسل و پیکسل XL اولین گوشی‌های گوگل هستند که توسط این غول تکنولوژی و درون کارخانه‌اش ساخته‌شده‌اند. گوگل با این رقم فروش نمی‌تواند با سامسونگ و اپل رقابت کند اما برای شروع کار، جالب و امیدوارکننده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۳/۲۸
سعید این به عنوان اخرین کامنتی هست که در جوابت میزارم چون شدی سوژه سایت حتی با اسم های دیگه هم کامنت میزاری همه میدونن تویی از بس لحن صحبتت تابلو و بچگانس. یه فن سامسونگ به تمام معنا. همین سایت چند وقت پیش خبر فروش 2 ملیونی این گوشی رو گذاشت با این عنوان که این رقم برای گوگل شبیه معجزه بوده. یه فردی مثل تو فقط میتونه بدون خوندن صورت مسئله جواب رو مقایسه کنه. سامسونگ تو چند تا کشور و بازار همراه با چقدر هزینه تبلیغات اینقدر فروخته؟ گوگلم با در نظر گرفتن همینا فروش 2 ملیونی براش شبیه معجزس. لازم نکرده فردی در شأن تو اسم اچ تی سی رو به زبون بیاره اولین و اخرین کمپانی اندریودی چون از دید من دو برند وجود داره اپل با ای او اس اچ تی سی با اندریود. اولیش بوده تا اخرم برندس و چه بهتر که فردی با ادبیات تو و نمایش میزان بیکاری تو طرفدار سامسونگه و اسم اچ تی سی رو لکه دار نکرده. طرز حرف زدنت الحق مال سامسونگیاس فقط. بدرود بی درود

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۷
بیش از یک میلیون دقیق بخون اونم بعد ۸۰ روز.اس۸ که تو ۳۰ روز ده میلیون فروخت.زیاد به این اعداد و ارقام دلتو خوش نکن.در ضمن اگه اسم هنگ تی سی میخورد رو گوشی فروشش یک دهم میشد

Overclock

۱۳۹۶/۳/۲۷
مگه htc نساخته بود گوشی های پیکسل رو ?خود گوگول کارخونه نداره که??! Gsm هم باحال با htc بده ها حالا کاری نداریم??

keyhan

۱۳۹۶/۳/۲۷
بعد از سال ها اولین گوشی گوگل که بیش از 2 ملیون فروش داشته
just for htc

sink

۱۳۹۶/۳/۲۶
تو ایران که ۲۰ تا هم نفروخت ...
تو خیلی از کشورا مثل ایران هیچی نفروخت
خودشون به خودشون لطمه میزنن تحریم میکنید فروشتون کم میشه ای ملت مسیحی :/