خانهاخبار
تماشا کنید: مقایسه فرکانس تصویر 120 هرتز با 60 هرتز در آیپد پرو

تماشا کنید: مقایسه فرکانس تصویر 120 هرتز با 60 هرتز در آیپد پرو

مشتریانی که آیپد پروهای جدید را پیش خرید کرده بودند روز گذشته آن را دریافت کردند. از همین رو ویدیوهای مختلفی از آزمایش روی آیپد جدید اپل منتشر شده که دیدن آنها خالی از لطف نیست.
۱۳۹۶/۳/۲۶

روز گذشته آیپد پرو 10.5 اینچی جدید برای فروش وارد بازار شد. امکانات بسیار زیادی در این مدل جدید به چشم می‌خورد، اما ویژگی مهمی که باید اول از همه تجربه کنید، نمایشگر 120 هرتزی آن است که "ProMotion" نام دارد. با این امکان جدید، آیپد می‌تواند در صورت نیاز فرکانس نمایشگر را تا 120 هرتز افزایش دهد. اما این تغییر تا چه میزان محسوس است؟

image

ممکن است بپرسید 120 هرتز به چه معناست؟ به زبان ساده می‌توان گفت: یعنی 120 فریم در هر ثانیه؛ یا به زبان ساده‌تر، یعنی نمایشگر در هر ثانیه 120 بار Refresh (نوسازی) می‌شود. بنابراین زمانی که نمایشگر 120 فریم بر ثانیه را با 60 فریم بر ثانیه مقایسه می‌کنید، حس متفاوتی دارید.

به یقین می‌توان گفت کار با نمایشگر جدید، بسیار نرم و روان است. این مطلب زمانی مشخص می‌شود که در یک صفحه وب یا درون اپلیکیشن‌ها پیمایش می‌کنید و یا آن ها را باز و بسته می‌کنید. زمانی که از اپل پنسل استفاده می‌کنید، شاهد سرعت بیشتری در رسم شکل و طراحی کردن هستید. صحبت‌ها در وصف نمایشگر جدید فراوان است، اما بدون تجربه کاربری نمی‌توان به طور کامل آن را توصیف کرد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۷
حیف اینهمه پول بدی به این تبلت چینی

فرهاد

۱۳۹۶/۳/۲۶
جان؟تاثیری نداره؟یه اسکرول که میکنم چشام تار میشه بعد تاثیری نداره

Babak

۱۳۹۶/۳/۲۶
ویدیوی خوبی بود از این نظر که تفاوت ۶٬ و ۱۲٬ رو نشون می داد. البته تاثیری در کارایی روزانه و استفاده روزمره نداره.

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۶
خوبه اپگرید میکنم البته بخاطر 512 گیگ فضا بیشتر
سال بعد هم 300 هرتز