خانهاخبار
مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S8 اکتیو در گیک بنچ

مشخصات سخت‌افزاری گلکسی S8 اکتیو در گیک بنچ

گلکسی اس 8 اکتیو نسخه تازه ای از اس 8 است که سامسونگ قصد دارد آن را منحصرا توسط AT&T عرضه کند.
۱۳۹۶/۳/۲۵

سامسونگ سال‌هاست که پس از عرضه پرچم‌دارانش مانند گلکسی اس 6 و اس 7، به معرفی و انتشار نسخه تازه‌ای موسوم به اکتیو می‌پردازد. این گوشی‌ها از نظر مشخصات فنی داخلی با نسخه اصلی‌شان کاملا یکسان هستند ولی باتری و طراحی ظاهری آن‌ها متفاوت است. حالا که مدتی از انتشار گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌گذرد، به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد نسخه اکتیو این مدل را هم تولید کند.

image

مدتی پیش تصاویر گوشی گلکسی اس 8 اکتیو در وب‌سایت‌های مختلفی منتشر شد. این گوشی روز گذشته در پایگاه بنچمارک گیک بنچ دیده شد و برخی از مشخصات سخت‌افزاری‌اش در این تست لو رفت.

گلکسی اس 8 اکتیو هم مانند اس 8 و اس 8 پلاس به پردازنده 8 هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون 835، 4 گیگابایت رم و سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1 مجهز شده است. این گوشی در تست عملکرد تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز 1942 و 6394 کسب کرده به نتیجه بنچمارک گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نزدیک است.

image

ظرفیت باتری گوشی گلکسی اس 7 اکتیو که سال گذشته عرضه شد، 1000 میلی‌آمپر نسبت به باتری گلکسی اس 7 اصلی افزایش‌یافته بود و انتظار می‌رود که باتری اس 8 اکتیو امسال هم ظرفیت بیشتری نسبت به باتری اس 8 داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که این گوشی احتمالا به فناوری شارژ بی‌سیم Qi مجهز است.

image

همان‌طور که گفتیم طراحی ظاهری نسخه‌های اکتیو با طراحی نسخه اصلی متفاوت است. تصاویر رندر شده‌ای از اس 8 اکتیو منتشرشده که بر این ادعا صحت می‌گذارد. در این تصاویر شاهد هستیم که صفحه‌نمایش و پنل جلو اس 8 اکتیو خمیده نیست و حاشیه‌های صفحه‌اش هم بیشتر از اس 8 است.

هنوز اطلاعاتی درباره عرضه اس 8 اکتیو در دسترس نیست اما طبق روال سامسونگ، نسخه‌های اکتیو فقط توسط اپراتور AT&T عرضه می‌شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

keyhan

۱۳۹۶/۳/۳۱
i like it

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۶
اولا چشم هات مشکل داره .اس۸ که زبباترین گوشی دنیاست.ثانیا اونی که هنگ میکنه و مث اسباب بازی پلاستیکی بی کیفیته هنگ تی سیه نه سامسونگ که با کیفی ترین‌گوشی ها رو تولید میکنه

Ba

۱۳۹۶/۳/۲۵
همشون مث همن اینم از اس هنگی جدید