خانهاخبار
قابلیت «آرشیو» برای تمامی کاربران اینستاگرام فعال شد

قابلیت «آرشیو» برای تمامی کاربران اینستاگرام فعال شد

مدتی پیش، اینستاگرام قابلیت جدید «آرشیو» را معرفی نمود و با استفاده از آن کاربران می‌توانند به جای حذف پست‎ها خود، آن‎ها را برای یک مدت مشخص آرشیو نمایند. این قابلیت، به‎تازگی برای تمامی کاربران عرضه شده است.
۱۳۹۶/۳/۲۴

با استفاده از قابلیت آرشیو، نیازی به حذف تصاویر قدیمی خود که مایل نیستید در اختیار دیگران قرار داشته باشد، ندارید. برای استفاده از آن، تنها کافی است وارد پست مدنظر خود شده و با انتخاب آیکون تنظیمات (که با سه نقطه مشخص شده است) و گزینه Archive ‌آن‌را مخفی کنید. 


image

هنگامی‌که از این قابلیت استفاده می‌کنید، پست حذف نمی‌شود؛ پست مدنظر شما اکنون وارد پوشه‌‌ای مخفی شده است که تنها خودتان به آن دسترسی دارید. با آرشیو نمودن یک پست نیز، امکان بازگرداندن آن به صفحه اصلی وجود دارد. باید آیکون «ساعت» را در صفحه اصلی پروفایل خود انتخاب نموده و عکس مدنظرتان را در قسمت «آرشیو» انتخاب کنید. سپس با طی نمودن روشی مشابه و انتخاب آیکون تنظیمات از بالای پست خود، گزینه‎ای با نام Show on Profile را برای بازگرداندن این پست به صفحه اصلی لمس نمایید. هم‏چنین، امکان حذف یک پست آرشیو شده نیز وجود دارد؛ در مرحله آخر به جای انتخاب Show …، بر روی گزینه Delete ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که این قابلیت، زمان انتشار پست شما را تغییر نمی‌دهد و هنگامی‌که یک پست را از پوشه «آرشیو شده» خارج می‏‌کنید، به مکان قبل خود در پروفایل‌تان بازگردانده خواهد شد. برای استفاده از این قابلیت، نیازی به آپدیت برنامه اینستاگرام بر روی گوشی‌ یا تبلت شما وجود ندارد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ali Kz

۱۳۹۶/۳/۲۴
با سلام من چند تا از پست های مو ارشیو کرده بودم و پیج مو به برای ۱ روز دی اکتیو کرده بودم و بعد از اینکه دوباره پیج مو فعال کردم ، پست های ارشیوم پاک شده ، حالا باید چیکار کنم ؟
لطفا راهنمایی کنید .