خانهاخبار
تایید وجود جک هدفون در وان پلاس 5 در یک تصویر جدید

تایید وجود جک هدفون در وان پلاس 5 در یک تصویر جدید

تصویر تازه‌ای از وان پلاس 5 به رنگ مشکی مات لو رفته که وجود جک هدفون را در آن تایید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۶/۳/۲۴

شب گذشته تصاویر رندر شده تازه‌ای از نمای پشت وان پلاس 5 روی وب‌سایت اجتماعی چینی به نام Weibo لو رفت. این تصویر برخی از مشخصاتی را که قبلا درباره وان پلاس 5 شنیده بودیم، تایید می‌کند. در این تصویر شاهد هستیم که وان پلاس 5 به پورت USB نوع C، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و یک اسپیکر در لبه پایینی مجهز شده است. پیش‌ازاین هم تصاویری از وان پلاس 5 در فضای مجازی منتشرشده بود که آن را به رنگ مشکی مات نمایش می‌داد و حالا گوشی مذکور به همین رنگ در این تصویر تازه دیده می‌شود. در قسمت بالایی پنل پشتی، دوربین اصلی را با لنز دوگانه و چینش افقی می‌بینیم که دو فلش LED با طراحی گرد آن را همراهی می‌کند. کمی پایین‌تر از دوربین اصلی، لوگوی وان پلاس دیده می‌شود. احتمالا وان پلاس برای سهولت استفاده و در دست گرفتن این گوشی، پنل پشتی را تا حدودی خمیده طراحی کرده است.

image

چندی پیش کمپانی وان پلاس تصویر رندر شده‌ای از وان پلاس 5 را رسما رونمایی و اعلام کرد که دوربین اصلی این گوشی لنز دوگانه خواهد داشت ولی هیچ جزییاتی در مورد آن منتشر نکرد. گفته می‌شود که وان پلاس با همکاری DxO Labs دوربین وان پلاس 5 را طراحی کرده و نرم‌افزارش هم توسط این شرکت ساخته‌شده است. وان پلاس پیش‌تر از آن تایید کرده بود که وان پلاس 5 به تراشه 10 نانومتری اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده است.

image

این کمپانی چینی گفته است که گوشی وان پلاس 5 را در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) در خلال رویدادی آنلاین رسما معرفی می‌کند. این رویداد آنلاین در سرتاسر جهان قابل‌مشاهده است و گفته می‌شود که گوشی وان پلاس 5 کمی بعد از معرفی رسمی، وارد بازار می‌شود. برخی معتقدند که وان پلاس 5 در دو نسخه تولید می‌شود. احتمالا نسخه پیشرفته‌تر این گوشی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و با قیمت 439 دلار عرضه می‌شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

omid.diyanati

۱۳۹۶/۳/۲۴
مشتاق معرفیشم هرچه زودتر

.

۱۳۹۶/۳/۲۴
روز ب روز گوشيا شبيه بهم ميشن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۲۴
سامسونگ یه حرکتی زد خمیده
حالا دیگه همه زدن خمیده بازی
تنها کمپانی مطرح که هنوز زیر بار نرفته GLX است