خانهاخبار
تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy در E3؛ ماجراجویی در هند!

تریلر جدید بازی Uncharted: The Lost Legacy در E3؛ ماجراجویی در هند!

شرکت سونی، به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Uncharted: The Lost Legacy در جریان کنفرانس خود در 2017 E3 منتشر کرده است.
۱۳۹۶/۳/۲۴

در اسپین‌آف جدید فرانچایز Uncharted، این‌بار شخصیت اصلی Chloe Frazer است و با Nadine Ross همراه خواهد شد تا در هند برای به‌دست آوردن گنج‎های جدید، به ماجراجویی بپردازد. با اینکه دو شخصیت اصلی بازی با یک‌دیگر برای به‎دست آوردن گنج رقابت خواهند داشت، باید در کنار یک‎دیگر بمانند؛ این تنها راه برای زنده‎ماندن در هند است! باید گفت که Uncharted: The Lost Legacy، اولین عنوان از این مجموعه به حساب می‎آید که شخصیت اصلی آن، ناتان دریک نیست.

image

کلویی فِرِیزر را پیش‌تر در بازی آنچارتد 2 دیده بودیم و نیدین راس نیز به عنوان مزدور که پیش‏تر در بازی Uncharted 4: A Thief’s End حضور داشت، ماجرای بازی را جذاب‌تر می‎سازد. تفاوت‌های شخصیتی بین Chloe Frazer و Nadine Ross، آن‎ها را به یک مکمل عالی برای یک‎دیگر مبدل ساخته است؛ گفته می‎شود که کلوئی در مقایسه با ناتان دریک شخصیت‌ مرموزتری دارد و داستان، حول شخصیت وی جریان خواهد داشت.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی استودیوی سازنده یعنی ناتی داگ، بازی Uncharted: The Lost Legacy بیشتر از 10 ساعت گیم‌پلی خواهد داشت و البته به عنوان یک بازی مستقل ارائه می‎شود. در ادامه، می‌توانید تریلر بازی را مشاهده نمایید:

 زمان درنظر گرفته شده برای عرضه این بازی، 22 آگوست (31 مرداد ماه) است و مانند نسخه‎های پیشین، در انحصار کنسول نسل هشتمی سونی یعنی پلی‌استیشن 4 خواهد بود. این بازی به صورت فیزیکی و دیجیتالی در دسترس قرار می‎گیرد و قیمت درنظر گرفته شده برای آن، نزدیک به 40 دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)