خانهاخبار
اواخر مرداد منتظر معرفی گلکسی نوت 8 باشید

اواخر مرداد منتظر معرفی گلکسی نوت 8 باشید

با وجود گمانه‌زنی‌هایی که انجام می‌شد که شاید معرفی گلکسی نوت 8 با کمی تاخیر نسبت به زمان رونمایی از نوت 7، معرفی شود، اما گویا سامسونگ ترجیح داده برتری زمانی خود نسبت به آیفون 8 را از دست نداده و نوت 8 را اواخر مرداد معرفی کند.
۱۳۹۶/۳/۲۴
image

پس از فاجعه‌ای که گلکسی نوت 7 آفرید و هواداران این سری را ناامید کرد، بسیاری چشم به گوشی بعدی نوت سامسونگ دارند و امیدوارند که نوت 8 بتواند خاطره تلخ قبلی را از بین ببرد و دوباره سری نوت را بر سر زبان‌ها بیندازد. پس از کش و قوس‌های فراوانی که از سال گذشته تا به حال برای این گوشی وجود داشت و حتی زمانی اعلام شد که تولید سری نوت متوقف می‌شود، جدیدترین خبرها حاکی از آن است که احتمالا حدود دو ماه دیگر سامسونگ از نوت 8 پرده بر خواهد داشت. بر اساس خبری که وب‌سایت خبری کره‌ای The Bell منتشر کرده، فبلت پرچم‌دار بعدی سامسونگ اواخر آگوست (دهه آخر مرداد) معرفی خواهد شد؛ دقیقا همان بازه‌ای که سامسونگ در آن گلکسی نوت 7 را معرفی کرد.

پیش از معرفی گلکسی نوت 7، گوشی‌های سری نوت معمولا در کنفرانس IFA برلین معرفی می‌شدند که در سپتامبر برگزار می‌شود. با این حال نوت 7 این چرخه را شکست و گویا قرار است نوت 8 نیز به سنت‌شکنی ادامه دهد.

پیش از این پیش‌بینی می‌شد که سامسونگ برای معرفی گوشی بعدی سری نوت کمی بیشتر صبر کند، زیرا علاوه بر چرخه 12 ماهه تولید یک پرچم‌دار، این شرکت کره‌ای باید اطمینان حاصل کند که گوشی‌اش کاملا بدون نقص باشد. به خصوص پس از اتفاقاتی که برای نوت 7 افتاد و دوبار گوشی‌های فروخته شده برای تعمیر فراخوانی شد و در نهایت نیز تولیدش متوقف شد، نگاه ویژه‌ای بر روی نوت 8 است و از آن انتظارات ویژه‌ای وجود دارد. حتی بسیاری از افراد معتقدند تاخیری که امسال در معرفی گلکسی اس 8 اتفاق افتاد، به خاطر فرآیندهای اطمینان از کیفیت سامسونگ بوده است.

با همه این تفاسیر، وب‌سایت The Bell ادعا کرده است که سامسونگ تاریخ رونمایی از گلکسی نوت 8 را جلو انداخته و اصلی‌ترین دلیل این کار را جلو زدن از اپل در معرفی آیفون 8 عنوان کرده است. سامسونگ قصد دارد با معرفی نوت 8 پیش از آیفون 8، کمی از درخشش جشن تولد ده سالگی آیفون و محصول ویژه‌ای که اپل برای آن تدارک دیده را کم کند، اما اگر این کار به معنی عجله در ساخت یک گلکسی نوت دیگر باشد، امیدواریم که چنین تصمیمی خود سامسونگ را گرفتار نکند.

انتظار داریم گلکسی اس 8 از صفحه نمایش خمیده 6.3 تا 6.4 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 836 و دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی برخوردار باشد. هر چند که خبرها حاکی از آن است که نوت 8 از حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش استفاده نمی‌کند، اما انتظار می‌رود که این فبلت پرچم‌دار مانند اس 8 و اس 8 پلاس نرخ صفحه نمایش به بدنه قابل توجهی داشته باشد.

نظر شما در مورد این تصمیم سامسونگ چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۵
اره والا دل منو که برده (زیباییش سخت افزارش مخصوصا پردازنده اگزینوسش دوربینش قلمش ) بی صبرانه منتظرشم
عاشقشششششششم

فاطی

۱۳۹۶/۴/۱۵
زودتر معرفی نمیشه نمیدونم چرا جی اس ام اصرار داره این گوشی اواخر مرداد معرفی میشه در حالیکه خود سایت رسمی سامسونگ زمان رونمایی این گوشی قدرتمند رو سپتامبر اعلام کرده فقط نوت8

tohid

۱۳۹۶/۳/۲۶
باید گفت نوت 8 از هر نظر بی نقصِ ولی صفحه نمایشش خیلی بزرگه و این باعث میشه آدم فکر میکنه یه تبلت دستشه و حس خوبی رو به کاربر نمیده ...
میتونیم یه گزینه دیگه رو انتخاب کنیم که گلکسی اس 8 هست ولی اینجا s pen قلم فوق العاده سری نوت رو از دست میدیم...
از این ها گذشته سامسونگ دوباره داره تو معرفی این گوشی عجله میکنه و این امکان وجود داره که آیندش مثل گلکسی نوت 7 بشه ....
کسایی که میگن s8 لایک کنن و کسایی که میگن نوت 8 دیس لایک کنن.... با تشکر

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۶
چه غولیه این .اس۸ که بهترین گوشی دنیاست این میخواد اس۸ رو هم کنار بزنه

Kiarash

۱۳۹۶/۳/۲۵
هرچی زودتر بهتر
امیدوارم این سری ناامیدمون نکنه