خانهاخبار
سازنده پیکسل‌های جدید گوگل مشخص شد؛ زمان خداحافظی با اچ‌تی‌سی فرا رسیده؟

سازنده پیکسل‌های جدید گوگل مشخص شد؛ زمان خداحافظی با اچ‌تی‌سی فرا رسیده؟

در یک گزارش که در اوایل امروز به‌دست آمده است، فاش شد که شرکت گوگل توسعه و طراحی گوشی جدید خود را با اسم‌رمز «Muskie» متوقف نموده است و به جای این مدل، گوشی Taimen به مرحله نهایی تولید خواهد رسید. یک گزارش جدید نیز، به شرکت ال‌جی به عنوان سازنده این گوشی اشاره می‎کند.
۱۳۹۶/۳/۲۴

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، در سامانه َAndroid Issue Tracker مشکلی مبنی بر USB Power Delivery توسط یکی از کارکنان شرکت ال‎جی به ثبت رسیده و یکی از کارمندان گوگل به آن پاسخ داده است. در دستور العمل گفته شده برای انتقال این گزارش به یک بخش دیگر برای بررسی دقیق‌تر، نام «Taimen» به چشم می‌خورد.

لازم به‎ذکر است که در ماه مارس، اعلام شد که شرکت گوگل بر روی توسعه و طراحی دو گوشی با اسم‎رمز Walleye و Muskie مشغول شده است و پس از مدتی نیز، وب‌سایت Droid-Life از ساخت سومین گوشی گوگل با اسم‌رمز Muskie خبر داد؛ این مدل به نمایشگر بزرگ‎تر در مقایسه با Walleye و Muskie مجهز شده است.

image

هم‌چنین، امروز وب‌سایت Android Police اعلام کرد که توسعه گوشی Muskie متوقف شده است. پس از مدتی نیز، مشخص شد که علت توقف تولید و توسعه این دستگاه، به دلیل مشکلاتی در ماندگاری باتری بوده است و به‎نظر می‌رسد که تولید آن با اهداف درنظر گرفته شده از سوی شرکت گوگل سازگاری هم‎خوانی نداشته.

لازم به‏‌ذکر است که همکاری شرکت گوگل و اچ‌تی‌سی برای تولید گوشی‎های Pixel، هنوز به پایان نرسیده است؛ به همین جهت، حداقل Walleye توسط این سازنده تایوانی تولید خواهد شد. با این‎حال، ممکن است مدل سوم یعنی Taimen توسط شرکت ال‎جی به تولید برسد.

سابقه همکاری گوگل و ال‌جی برای تولید محصولات این غول جست‎وجو کم نیست؛ احتمالاً گوشی‎های نکسوس 5 و نکسوس 5X را به خاطر دارید که توسط شرکت ال‎جی به تولید رسیده است. از طرفی، باید توجه نمود که مدتی پیش، شرکت ال‌جی به‎طور رسمی از عدم همکاری با گوگل برای ساخت نسل سوم گوشی‌های Pixel خبر داده است؛ به همین جهت، امکان دارد آنچه که در گزارش جدید مبنی بر ساخت Pixel 2 XL توسط ال‌جی آمده، صحت نداشته باشد.

شرکت گوگل به‎طور رسمی، توسعه و طراحی نسل جدید گوشی‌های Pixel را تایید نموده است و ادعا می‌کند که به عرضه سالانه گوشی‌های جدید از سری Pixel متعهد خواهد بود. هم‌چنین، مدتی پیش مشخص شد که سری Pixel تنها به گوشی‌های پرچم‌دار و رده‌بالای گوگل اختصاص می‌یابد؛ به همین جهت، نباید منتظر عرضه محصول میان‌رده یا ارزان‎قیمت با این برند باشید. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۴
خداحافظ بی کیفیتی خداحافظ بنجول بود خداحافظ خرابی زودرس خداحافظ ضرر کردن و...

Pooya (pm )

۱۳۹۶/۳/۲۴
به به جفتشون توسط دو تا برند خوب تولید میشن
یه پیکسل با htc یه پیکسل با LG
عالی شد دیگه htc هم بهش فشار نمیاد
فکر کنم pixel 2 رو htc بسازه pixel xl 2 رو ال جی
ولی اگه جفتشون با جفت شرکتا ساخته شه خوبه
راستی اونایی که میگن چرا به سامسونگو هواوی نمیده چون سامسونگ که کلا ولش کن ابروی گوگل رو اون سال برد
نکسوس هواوی هم که استقبال نشد ازش

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۴
کلا اچ تی سی باید با دنیای موبایل خداحافظی کنه نشونه هاش خیلی وقته اومده اینم یکی دیگه

وحید

۱۳۹۶/۳/۲۴
داداچ اینقدر حرص نخور ، ارزش نداره مومن !!! همه برندها رو یه جا داره میزنه !!
دیگه از بلک بری گوشی موبایل خاص تر داریم؟ اونم چین داره میزنه !

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۲۴
خداحافظ کیفیت و خداحافظ خاص بودن... این کار همیشگیه htc هستش که سر مبدا تکنولوژی در دنیای اسمارت فونها میشه و بعد میکشه کنار... اولین دستگاه ویندوز فونی- اولین گوشی اندرویدی-اولین گوشی نکسوسی و اولین گوشی پیکسلی....... یه رد پا میزاره خودشو جاودانه میکنه بعد میره کنار تا بقیه جلو بیان و بتونن برای رسیدن به حد و اندازه اولین گوشی پیکسل رقابت کنن