خانهاخبار
اولین تصویر از پنل شیشه‌ای جلو و عقب آیفون 7 اس و آیفون 8

اولین تصویر از پنل شیشه‌ای جلو و عقب آیفون 7 اس و آیفون 8

عکس‌های جدید فاش شده از قاب iPhone 8 شایعات قبلی را تایید می‌کند و نشان می‌دهد این گوشی نمایشگری بدون لبه دارد.
۱۳۹۶/۳/۲۳

هرچه به زمان عرضه آیفون 8 اپل نزدیکتر می‌شویم اخبار بیشتری از این گوشی در فضای مجازی منتشر می‌شود. اکنون نیز عکس کاور پشت آیفون 8 و آیفون 7 اس فاش شده است. یکی از کاربران سایت reddit مدعی شده این عکس را دوستانش که در ارتباط با این صنعت و در فعال در زنجیره تولید آیفون هستند برایش ارسال کرده‌اند.

image

در این عکس‌ها می‌بینیم که آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند؛ ویژگی‌ای که دوستداران این گوشی‌ها را غافلگیر خواهد کرد. از قاب آیفون 8 نیز می‌فهمیم که با گوشی هوشمندی با حاشیه نمایشگر بسیار کم مواجه هستیم. در بخش بالایی قاب بخشی برای سنسورها و دوربین جلو در نظر گرفته شده است و دربخش پشتی قاب جای خالی عمودی دوربین دوگانه گوشی به چشم می‌خورد؛ درست همانطور که در شایعات گفته می‌شد.

image

هرچند سخت است که از صحت این عکس‌ها آگاه شویم اما می‌بینیم که عکس‌ها کاملا با شایعات و آنچه در مورد آیفون‌های جدید گفته می‌شود تطابق دارد.

نظر شما در مورد عکس‌های لو رفته از آیفون‌های جدید چیست؟ آیا فکر می‌کنید این عکس‌ها از قاب آیفون‌های اصلی گرفته شده یا اینکه تصاویری ساختگی هستند؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سامان

۱۳۹۶/۳/۲۳
این دیگه چه جور طراحیه؟!!!!! اسپیکرو گزاشته وسط صفحه ناقصش کرده که??

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۳
من فقط منتظرم بیاد تا ببینم سنسور تاچ ایدیش زیر صفحه نمایش به چه جوریه

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
چقدر زشت شبیه گوشی های فیک چینی شده خخخخخ

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۲۳
مهمترین ویژگی بارژ پشتیبانی از شارژ وایرلس نداشتن بدنه فلزی هستش و قبلا نیز گفته شده بود که دو آیفون بدنه فلزی و یکی که همون آیفون 8 هستند بنده شیشه ایی داره و همون هم از شارژ وایرلس پشتیبانی میکنه ولی در عکس بالا هر سه تا آیفون رو با بدنه شیشه ایی نشون داده

یوسف

۱۳۹۶/۳/۲۳
.....در این عکس‌ها می‌بینیم که آیفون 7 اس و 7 اس پلاس نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کنند.....
من که هر چی نگاه میکنم نمیبینمش شارژر وایرلس رو دوستان شما میبینید؟