خانهاخبار
به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن برای گلکسی J2 پرایم و گلکسی C9 پرو

به‌روزرسانی امنیتی ماه ژوئن برای گلکسی J2 پرایم و گلکسی C9 پرو

سامسونگ به تازگی به‌روزرسانی امنیتی جدید خود را برای دو گوشی هوشمند گلکسی J2 پرایم و گلکسی C9 پرو منتشر کرده است. این به روز رسانی ویژه‌ی ماه ژوئن است و به تدریج در اختیار تمام نمونه‌های این دو گوشی در سراسر جهان قرار می‌گیرد.
۱۳۹۶/۳/۲۲

سامسونگ الکترونیکس از روز شنبه، انتشار به روز رسانی امنیتی ماه ژوئن را برای دو گوشی هوشمند گلکسی J2 پرایم و گلکسی C9 پرو آغاز کرده است. این بسته نرم‌افزاری، برای گلکسی گلکسی C9‌ پرو با نام بیلد C900FDDU1AQE6 و برای گلکسی J2 پرایم با نام بیلد G532GDDU1AQE3 منتشر می‌شود. هر دو این به روز رسانی‌ها هم‌اکنون به صورت OTA در اختیار کاربران این دو گوشی هوشمند قرار گرفته است، اما احتمالا حدود یک هفته طول می‌کشد تا تمامی دستگاه‌های مورد بحث در سراسر جهان بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. هنوز مشخص نیست که این کمپانی کره‌ای، چگونه کشورهای مختلف دنیا را برای دریافت این به روز رسانی‌های اولویت‌بندی می‌کند. به روز رسانی‌های جدید منتشر شده برای دو گوشی گلکسی J2 پرایم و گلکسی C9 پرایم، علاوه بر رفع آسیب‌پذیری‌هایی که جزییاتشان پیش از این توسط گوگل اعلام شده بود، برخی مشکلات امنیتی مرتبط با نرم‌افزار در حال اجرا بر روی گوشی‌های هوشمند سامسونگ را نیز برطرف می‌کند.

image

حجم دو به روز رسانی فوق که هم‌اکنون در حال انتشار هستند، هنوز به طور دقیق مشخص نیست. بنابراین مثل همیشه توصیه می‌کنیم که اگر قصد دانلود این به روز رسانی‌ها را دارید، این کار را از طریق شبکه وا‌ی‌فای انجام دهید تا با هزینه‌های سرسام‌آور ناشی از مصرف داده تلفن همراه مواجه نشوید. توصیه می‌شود که پیش از آغاز به روز رسانی نرم‌افزاری گوشی خود، آن را شارژ کرده و از شارژ بودن باتری دستگاه به میزان حداقل ۵۰ درصد اطمینان حاصل کنید. تاکید بر این توصیه بدین دلیل است که ممکن است شارژ باتری گوشی شما در حین به روز رسانی به اتمام برسد و به دلیل ناقص ماندن فرایند مذکور، گوشی غیر قابل استفاده یا اصطلاحا Brick شود. کاربرانی که هنوز اعلانی مبنی بر در دسترس بودن به روز رسانی برای گوشی خود دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به منوی تنظیمات، ورود به قسمت «درباره دستگاه» و انتخاب گزینه «دریافت به روز رسانی‌های نرم‌افزاری»، اقدام به نصب دستی این به روز رسانی کنند.

دو گوشی گلکسی J2‌ پرایم و گلکسی C9 پرو، از نظر دریافت بسته به روز رسانی امنیتی گوگل که در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۷ منتشر شد، جزو گوشی‌های هوشمند پیشتاز هستند. انتظار می‌رود کمپانی سامسونگ طی هفته‌های آتی، گوشی‌های هوشمند گفته شده را با نرم‌افزار جدید به روز رسانی کند. خبرهای تکمیلی مرتبط با این به روز رسانی نیز به زودی منتشر خواهد شد.

آیا شما نیز از گوشی گلکسی J2 پرایم یا گلکسی C9 پرو استفاده می‌کنید؟ آیا به روز رسانی مورد نظر را دریافت کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در این مورد با ما و سایر دوستانتان در جی‌اس‌ام به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)