خانهاخبار
اعلام موضع رسمی وان‌پلاس در مورد آپدیت OnePlus 2 به اندروید نوقا

اعلام موضع رسمی وان‌پلاس در مورد آپدیت OnePlus 2 به اندروید نوقا

در طی چند ماه گذشته، شرکت وان‌پلاس به صورت رسمی تایید کرد که آپدیت اندروید O را برای گوشی‌های OnePlus 3 و OnePlus 3T عرضه خواهد نمود اما سیستم‏عامل اندروید مارشمالو بر روی OnePlus 2 نصب شده است. به همین جهت، بسیاری منتظر هستند تا وضعیت عرضه به‎روزرسانی اندروید نوقا 7.0 برای این مدل، مشخص شود.
۱۳۹۶/۳/۲۲

در هفته گذشته در تماس با بخش پشتیبانی‌ فنی شرکت وان‎پلاس، مشخص شد که OnePlus 2 به‌روزرسانی عمده جدیدی را به صورت رسمی دریافت نخواهد کرد و وب‎سایت Android Authority اکنون به نقل از مقام رسمی شرکت وان‎پلاس، این ادعا را تایید نموده و اعلام کرده است که خریداران OnePlus 2، نباید منتظر عرضه به‎روزرسانی اندروید نوقا 7.0 برای گوشی‌ پرچم‎دار خود باشند.

image

لازم به‎ذکر است که از زمان معرفی OnePlus 2، نزدیک به دو سال می‌گذرد و این موضوع بدین معنی خواهد بود که پرچم‎دار 2015 شرکت سازنده، از حداقل شرایط لازم برای پشتیبانی نرم‌افزاری توسط شرکت سازنده برخوردار است. حتی در اوایل سال جاری میلادی نیز، OnePlus 2 با سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 فاش شد و شرکت سازنده نیز وعده داده بود که عرضه نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید را برای این مدل، در دستور کار خود قرار می‎دهد.

اعلام رسمی شرکت وان‌پلاس مبنی بر عدم انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 برای گوشی پرچم‎دار OnePlus 2 برخلاف وعده‌ای است که پیش‌تر، شرکت سازنده داده بود.

 هنگامی‌که وب‌سایت Android Authority علت عدم انتشار به‎روزرسانی اندروید نوقا 7.0 را برای گوشی OnePlus 2 جویا شده، این سازنده به اعلام یک پاسخ مبهم بسنده نموده است. این شرکت ادعا می‎کند: «زمانی‎که این گوشی را ساختیم، ما تیم توسعه‎دهنده نرم‌افزار خوبی نداشتیم». به‎نظر می‎رسد که تغییرات پیش‌بینی‎ نشده در تیم توسعه نرم‎افزار گوشی‎های شرکت OnePlus باعث شده است تا این سازنده چینی از انتشار نسخه جدید سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.0 برای گوشی پرچم‎دار 2015 خود چشم‌پوشی نماید؛ به همین جهت، OnePlus 2 اکنون یک گوشی قدیمی محسوب می‌شود و کاربران برای تجربه نسخه‌های جدید سیستم‎عامل اندروید بر روی این مدل، تنها باید منتظر انتشار رام‎های غیررسمی باشند.

 لازم به‌‏ذکر است که OnePlus 2 از چیپ‎ست اسنپدراگون 810 کوالکام استفاده می‌کند و با سه یا چهار گیگابایت رم، 16 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، بعید می‎دانیم که توسط توسعه‌دهندگان غیر رسمی به راحتی نادیده گرفته شود. این گوشی در ابتدا با سیستم‎عامل اندروید لالی‌پاپ 5.1 همراه شده بود اما پس از مدتی به اندروید مارشمالو 6.0.1 به‎روزرسانی شد. اکنون با عدم انتشار آپدیت اندروید نوقا 7.0 یا 7.1.1، پرچم‏دار 2015 شرکت وان‌پلاس به لیست محصولات قدیمی شرکت سازنده اضافه خواهد شد. 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)