خانهاخبار
بازی Assassin’s Creed Origins معرفی شد؛ بازگشت پرشکوه!

بازی Assassin’s Creed Origins معرفی شد؛ بازگشت پرشکوه!

شرکت مایکروسافت در جریان رویداد E3 از قدرت‌مندترین کنسول بازی یعنی Xbox One X رونمایی کرد و از آنجایی‌که معرفی یک کنسول بدون نمایش عناوین انحصاری و بازی‌های جدید برای آن بیهوده است، ردموندی‌ها یک تریلر از گیم‎پلی بازی Assassin’ Creed Origins را برای میخکوب کردن طرفداران بر روی کنسول نسل هشتمی جدید خود به نمایش گذاشتند.
۱۳۹۶/۳/۲۲
image

نسخه جدید از فرانچایز Assassin’s Creed با نام AC: Origins در 27 اکتبر (5 آبان ماه) منتشر می‎شود و البته این بازی در ابتدا توسط مایکروسافت، به نمایش گذاشته شده است.

عنوان جدید از مجموعه بازی‌های دوست‎داشتنی Assassin’s Creed در مصر جریان دارد و شخصیت اصلی بازی، Bayek آخرین محافظ فرعون است که برای محافظت از جامعه و برقراری عدالت، طغیان می‎کند. در تریلر منتشر شده از بازی، شخصیت اصلی به زادگاه خود یعنی Siwa باز می‌گردد و علاوه‎بر کارهای معمولی که از شخصیت بازی Assassin’s Creed همواره انتظار داریم؛ گیمرها می‌توانند از شاهین برای شناسایی محل و تشخیص دشمنان خود استفاده نمایند.

image

تیر و کمان یکی از سلاح‌های جدیدی است که Bayek برای نابود کردن دشمنان خود به آن دسترسی خواهد داشت و می‌توانید با استفاده از سپر در برابر حملات دشمنان از خود محافظت نمایید. امکان جابه‌جایی در محیط بازی با استفاده از اسب و شتر فراهم خواهد و Hidden Blade هم‌چنان در بازی وجود دارد.

مشابه با Assassin’s Creed Black Flag، شخصیت اصلی نسخه جدید این فرانچایز می‌تواند شنا نماید و ممکن است حیوانات در محیط بازی به شما حمله نمایند. بازی AC: Origins برخلاف نسخه‎های گذشته، برج‎های مرسوم برای شناسایی منطقه وجود ندارد و استفاده از شاهین مناسب‌ترین روش برای شناسایی منطقه‎های مختلف بازی خواهد بود. هم‎چنین، NPC های بازی، دارای زندگی روزمره بوده و همین موضوع به افزایش جذابیت بازی کمک خواهد نمود.  

image

سیستم مبارزات بازی دستخوش تغییر شده است و Assassin’s Creed Origins شباهت چندانی به عناوین منتشر شده پیشین از این فرانچایز ندارد؛ اگر بازی‌های Dark Souls و The Witcher 3 را بازی کرده باشید، مسلماً از تجربه بازی جدید یوبی‌سافت لذت خواهید برد زیرا سیستم مبارزه بازی به این دو عنوان شباهت دارد.

image

از آنجایی‌که سیستم مبارزه بازی بازطراحی شده است، مبارزه با چندین دشمن به صورت هم‎زمان ساده‎تر خواهد بود؛ برخلاف نسخه‎های پیشین، دشمنان به صورت نوبتی حمله نخواهند کرد و همین موضوع، مبارزات را در بازی AC: Origins واقع‌گرایانه‎تر نشان می‎دهد. لازم به‎ذکر است که مبارزات مانند عناوین قبلی از فرانچایز Assassin’s Creed به هیچ عنوان ساده نخواهد بود زیرا بازی دارای سیستم سطح‌بندی است و همین موضوع، داشتن یک برنامه مشخص را برای مبارزه با دشمنان به یک امر ضروری در روند انجام بازی تبدیل خواهد کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علیرضا

۱۳۹۶/۳/۲۲
چقدر خوبه