خانهاخبار
احتمال وجود اسپیکرهای استریو در گلکسی نوت 8

احتمال وجود اسپیکرهای استریو در گلکسی نوت 8

اطلاعات جدیدی از Galaxy Note 8 سامسونگ به بیرون درز کرده که ادعا می‌کند این گوشی مجهز به اسپیکرهای استریو خواهد بود.
۱۳۹۶/۳/۲۲

اواخر سال جاری میلادی باید منتظر رونمایی از Galaxy Note 8 باشیم؛ گوشی جدیدی از سری نوت سامسونگ، که با وجود شکست سال پیش، قرار است هنوز به راهش ادامه دهد.

در حال حاضر تنها در مورد خبر رونمایی از گلکسی نوت 8 مطمئن هستیم ولی هرچه می‌گذرد اطلاعات و شایعات بیشتری از آنچه ممکن است در پایان سال با آن روبه‌رو شویم به دست می‌آوریم.

به تازگی طرح شماتیکی از Galaxy Note 8 لو رفته است که جزئیات خوبی از ظاهر و امکانات این گوشی در اختیار ما می‌گذارد، مخصوصا لبه بالایی و زیرین گوشی. با دیدن این طرح‌ها می‌توان دریافت گلکسی نوت 8 مجهز به دو اسپیکر، یکی در زیر گوشی و دیگری در بالای گوشی، خواهد شد. علاوه بر این استفاده از لنز دوربین دوگانه بار دیگر در این طرح‌ها تکرار شده است که احتمالا به حقیقت پیوستن این شایعه قدیمی را قوت می‌بخشد.

image
image

مورد دیگری که در این تصاویر نمایش داده شده است تعبیه اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه است. در نتیجه می‌توان اینطور برداشت کرد که هنوز اسکنر اثر انگشت ادغام شده در صفحه نمایشگر آماده تولید انبوه نیست.

اگرچه اطلاعاتی که در این طرح‌های شماتیک آورده شده است مطابقت زیادی با شایعات پیشین دارد ولی هنوز برای اطمینان کردن به آن زود است و باید مدت بیشتری منتظر بمانیم تا خبرهای تایید شده از نوت 8 منتشر شود.  

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

فاطی

۱۳۹۶/۴/۲۰
همه گوشی هارو گفتی که

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
هر وقت هنگ تی سی تونست صفحه نمایشی یک سوم کیفیت سامسونگ و به زیبایی سامسونگ تولید کنه بیا در موردش بحث کنیم .زیاد کردن حاشیه و تقلید جنس بدنه شیشه ای از رو گوشی های سامسونگ در هنگی u11 که نشد پیشرفت میشه برگشت به چند سال قبل.بگذریم از این که دکمه هوم سامسونگ رو هم مث همیشه تقلید کرد ولی بازم کسی محصوصلات بنجول ساز تایوانی رو نمیخره شک نکن
سلطان خخخخخخخخخ همونی که داره ورشکست میشه و تو کشور خودش مردم به ایسوس اعتماد دارن تا هنگ تی سی ؟؟؟؟؟

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
طرفدار بهترین برند دنیا هستم.بزرگترین تولید کننده و محبوبترین.با خودت چند چندی؟سایت dxomark رو مثال میزنی در حالی که اس8 نمره اش بیشتر از اس6 شده نکنه تو بیشتر از اونا میفهمی؟غیر اینه که تو یک فرد کم سن و سال و آماتور بیش نیستی؟؟بعدشم این مطلب در مورد اسپیکر نوت8 هست چه ربطی به دوربین داره ؟؟؟ کم میاری سوت بزن.صفحه نمایش غیر استاندارد؟؟؟به بهترین صفحه نمایش دنسا میگی استاندارد؟همون نسبت صفحه ای که در g6 هم استفاده شد و در پیکسل 2 هم استفاده خواهد شد؟واسه خودت استاندارد درست کردی ؟؟خخخخخخخ کدوم صفحه قرمز؟displaymate صفحه نمایش اس8 رو بهترین صفحه نمایش دنسا انتخاب کرده تو چی میگی اخه؟؟؟باتری اس8 در تست ها فوق العاده عمل کرده .مشکل از جای دیگه اس.از سوزشه :دی.
هنگی 10 که در مقابل اس7 هیچ حرفی واسه گفتن نداشت چه از نظر دوربین چه از نظر باتری چه از نظر صفحه نمایش چه از نظر بنچمارک.طوری که اس 7 بهترین گوشی سال 2015 شد و هنگی 10 جزو 10 تا هم نشد.پیشرفت از نظر افرادی مث تو برگشت به 10 سال قبله مثل هنگی u11 که حاشیه هاشو زیاد کرد .در پایان بهتره بری واسه خودت و اطرافیان کم سن و سالت استاندارد تعریف کنی بین خودتون :دی

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
کپی چی؟ از نظر شما ها تغییر رنگ هم کپیه.تو خوبی مهندس خخخخخخخخ

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۳
yh تو چطور هنوز روت میشه حرف بزنی اونم در مورد محل سنسور.هنگ تی سی که دکمه هوم و محل سنسور اثر انگشت سامسونگ رو کپی کرد .در galaxy u ultra کل گوشی سامسونگ رو کپی زد ولی کسی نخرید میدونی چرا؟چون هنگ تی سی به دلیل مشکلات مالی هر روز کیفیتش پایینتر میاد و اعتمادشو بین مردم از دست داده حتی تو کشور خودش مردم ایسوس رو بیشتر قبول دارن.به امید روزی که از گمراهی در بیای.هر چند بعیده.کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد :دی