خانهاخبار
رکورد 750 میلیون دانلود برای پوکمون گو

رکورد 750 میلیون دانلود برای پوکمون گو

پوکمون گو یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین بازی های سال گذشته است. سازنده این بازی اعلام کرد که قصد دارد رویدادی بزرگ به مناسبت یک سالگی این بازی برگزار کند.
۱۳۹۶/۳/۲۲

بازی پوکمون گو سال گذشته معرفی و منتشر شد. حتما به خاطر دارید که این بازی چگونه خیل عظیمی از کاربران و دوستداران بازی‌ها را به خود علاقه‌مند کرد. پوکمون گو ثابت کرد بازی‌هایی که بر اساس واقعیت افزوده ساخته می‌شوند، پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارند. این بازی تابه‌حال تاثیر شگرفی روی تکنولوژی و جامعه انسانی داشته است. ناینتیک، شرکت سازنده پوکمون گو، مطلب تازه‌ای روی وب‌سایتش قرار داده و ادعا کرده است که این بازی تا امروز بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است.

image

در این پست نوشته‌شده «پوکمون گو در اولین سال عرضه‌اش بیش از 750 میلیون بار دانلود شده است. این بازی قصد دارد تابستان امسال در رویدادهای متعدد زنده و درون بازی، کاربران Trainer را با روش‌هایی نوین در کنار هم گردآورد. یکی از این رویدادها Pokemon FEST است. این رویداد زنده، اولین رویداد ناینتیک برای پوکمون گو خواهد بود».

اخبار برگزاری این رویداد هفته گذشته منتشر شد. ناینتیک قصد دارد به مناسبت اولین سالگرد پوکمون گو، اولین رویداد این بازی را در دنیای واقعی و به‌صورت زنده برگزار کند. توسعه‌دهندگان پوکمون گو قرار است برای اولین بار میزبان رویدادی زنده برای این بازی باشند. گفته می‌شود که این رویداد در پارک Grant در شهر شیکاگو برگزار می‌شود و کاربران آموزش‌دهنده (Trainer) در خلال آن با یکدیگر ملاقات می‌کنند.

یک سال از عرضه بازی پوکمون گو می‌گذرد و توسعه‌دهندگان آن همچنان به انتشار به‌روزرسانی‌های تازه مشغول‌اند. در این به‌روزرسانی‌ها اغلب شاهد اضافه شدن ویژگی‌های تازه و رفع باگ‌های این بازی هستیم اما هنوز هم جای چند ویژگی کلیدی در آن خالی است. انتظار می‌رود تا آخر امسال شاهد افزوده شدن ویژگی‌هایی مانند نبرد و دادوستد کاربران و همچنین پوکمون افسانه‌ای باشیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)