خانهاخبار
BlackBerry Aurora وارد بازار شد (قیمت، مزایا و معایب)

BlackBerry Aurora وارد بازار شد (قیمت، مزایا و معایب)

یکی از خوش‌قیمت‌ترین و جدید‌ترین گوشی‌های اندرویدی بلک‌بری به تازگی به بازار کشورمان راه یافته است. در ادامه می‌توانید از قیمت در بازار ایران، مشخصات، مزایا و معایب این محصول مطلع شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۳/۲۲

بیستم اسفند سال گذشته بلک‌بری گوشی میان‌رده جدید اندرویدی‌اش با نام Aurora را رسما معرفی کرد. این میان‌رده به طور اختصاصی برای فروش در بازار کشور اندونزی در نظر گرفته شده است اما بنا به هر دلیلی شاهد ورود آن به بازار کشورمان ایران نیز هستیم. آئورورا اولین گوشی اندرویدی دو سیم‌کارت بلک‌بری محسوب می‌شود. این طور که به نظر می‌رسد گوشی‌های دو سیم‌کارت خواهان زیادی در این کشور دارد و دلیل دو سیم‌کارت بودن آئورورا همین موضوع است. 

image

آئورورا شاید روی کاغذ مشخصات سخت‌افزاری آن‌چنانی‌ای نداشته باشد اما حین کارکردن با آن هیچ گونه لگ یا کندی را تجربه نخواهید کرد. دوربین اصلی و سلفی این گوشی به ترتیب ۱۳ و ۸ مگاپیکسل است که عکس‌های با کیفیتی را ثبت می‌کند.

#مشاورخرید: اگر قصد خرید این گوشی را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که DTEK50 را که قیمت مناسب‌تری دارد هم در نظر داشته باشید. چراکه نه تنها DTEK50 از قیمت مناسب‌تری برخوردار است بلکه صفحه‌نمایش با کیفیت‌تری دارد و از شارژ سریع نسخه ۳ پشتیبانی می‌کند.

ویژگی‌های برتر Aurora ✔︎

  • اولین گوشی دو سیم‌کارت بلک‌بری
  • اندروید ۷ نوقا
  • رم ۴ گیگابایتی
  • طراحی زیبای قاب پشتی گوشی
  • دوام باتری مناسب
  • امنیت بالای سیستم‌عامل

ویژگی‌های منفی Aurora ✘

  • پردازنده ضغیف
  • رزولوشن و تراکم پیکسلی پایین صفحه‌نمایش
  • به کارگیری درگاه microUSB به جای USB-C
  • عدم پشتیبانی از شارژ سریع

فعلا فقط رنگ مشکی بلک‌بری آئورورا وارد بازار کشورمان شده و دو رنگ دیگر که شامل طلایی و نقره می‌شود به سختی در بازار یافت می‌شود. هم‌اکنون نسخه مشکی بلک‌بری آئورورا را می‌توانید با قیمت 1,170,000 تومان بدون گارانتی خریداری کنید.

image
نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

حامد قربانی

۱۳۹۷/۷/۱۶
سلام،چرا گوشی ارورا من به تلوزیون وصل نمیشه،تا یه جایی میره ولی بعدش وصل نمیشع،همه گوشیها به تلویزیون من وصل میشن ولی این نمیشه

محمد

۱۳۹۶/۶/۹
این گوشی با توجه. به پایین بودن تراکم پیکسلی ولی گیفت تصویری عالی داره مخصوصا جلو نور خورشید منم بازی با گرافیک بالا نصب کردم راحت بالا اورد

محمد

۱۳۹۶/۵/۱۵
dtek50 فناوری nfc داره که بعضی ها باهاش کار میکنن. در کل aurora بهتره

tali

۱۳۹۶/۴/۲۲
دوستان کسی میتونه همفکری کنه؟ بین این آرورا و مدل dtek50 که هر دو با تفاوت نهایت ۱۰۰ تومن تقریبا هم قیمت محسوب میشن کدوم بهتره؟ یک مزایایی این داره و برعکس یکسری چیزا اون یکی. باتری ۳۰۰۰ آرورا نسبت به باتری ۲۶۰۰ dtek50 خیلی بهتره اما ازین طرف سخت افزار dtek50 نسبت به آرورا قوی تره...برای من رم ۳ یا ۴ خیلی فرقی نداره و اینکه آرورا فست شارژ نداره مهم نیس واقعا ممنون میشم نظر بدین

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۷
زیباست خوبه عالیه