خانهاخبار
تاریخ عرضه فیفا 18 همراه با جزئیات بیشتر از گیم پلی

تاریخ عرضه فیفا 18 همراه با جزئیات بیشتر از گیم پلی

در همایش EA Play، تاریخ عرضه فیفا 18 و همچنین جزئیاتی در مورد نسخه جدید این بازی مشخص شد.
۱۳۹۶/۳/۲۲

در همایش EA Play طی نمایشگاه E3 2017، در بین همه بازی‌های ورزشی دیگر، نسخه رسمی فیفا 18 نیز به نمایش گذاشته شد. یکی از نکات مورد توجه در این نسخه بازگشت حالت پر طرفدار سیر پیشرفت یا journey از سال پیش است که در نسخه نینتندو سوییچ فیفا 18 حذف شده بود. در این همایش تاریخ انتشار و اطلاعات بیشتری نیز از فیفا 18 به دست آمد.

image

فیفا 17 همراه با NBA 2K16 از پرطرفدارترین بازی‌های ورزشی داستان محور هستند. به دلیل اینکه  فیفا 18 دارای ویژگی رقابت تک نفره روایت محور است، قطعا بخش جرنی موفقیت آمیز خواهد بود. علاوه براین، سیر فوتبالی الکس هانتر، بازیکن افسانه‌ای لیگ برتر که می‌خواهد از زیر سایه پدربزرگش، جیم هانتر افسانه‌ای بیرون بیاید در این نسخه نیز ادامه یافته است. 

فیلمی از بازی که در همایش EA Play نمایش داده شد، تصویری از افزایش شهرت الکس با نشان دادن ترکیبی از طرفداران و مخالفانش در بین همتایان او بود. این ویدئو همچنین نشان داد که الکس بطور جدی می‌خواهد لیگ برتر انگلیس را به مقصد لیگ فوتبال آمریکا و باشگاه LA Galaxy ترک کند.

دیگر نکات قابل توجه فیفا 18 سطح درگیر شوندگی کریستیانو رونالدو است که پیش از این بیشتر به عنوان یک بازیکن هدف در نظر گرفته می‌شد. فرم خاص و سبک بازی منحصر به فرد او در فیفا 18 به لطف زمان و صبری است که او منحصرا در اختیار تیم فیفا 18 قرار داده است تا از تک تک  حرکات او فیلم‌برداری شود. برای دومین سال است که بازی‌های فیفا روی موتور بازی Frostbite اجرا می‌شوند. فیفا 18 برای کنسول‌های PS4، ایکس باکس وان و PC، بیست و ششم سپتامبر در آمریکا و 29 سپتامبر در دیگر کشورها روانه بازار می‌شود. البته افرادی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند از سه روز زودتر می‌توانند آن را در اختیار داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)