خانهاخبار
تمام آنچه باید در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 بدانید

تمام آنچه باید در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 بدانید

از بهمن ماه، می‌دانیم که بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد اما تا به امروز، جزئیات چندانی پیرامون این نسخه وجود نداشت. به‌طور هم‎زمان با رونمایی از FIFA 18 در رویداد EA Play 2017، قابلیت‌های نسخه نینتندو سوئیچ این بازی نیز معرفی شده است.
۱۳۹۶/۳/۲۲

میان نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 و سایر نسخه‎های این بازی که برای کنسول ایکس‎باکس وان، پلی‌استیشن 4 و حتی رایانه‎های شخصی ویندوزی منتشر خواهد شد؛ چندین تفاوت‌ کلیدی وجود دارد. مهم‌ترین تفاوت میان این نسخه‌ها، آن است که بازی FIFA 18 برای کنسول نینتندو سوییچ با موتور بازی Frostbite توسعه نیافته و البته در رابطه با موتور مورد استفاده در ساخت این نسخه، اطلاعات رسمی چندانی وجود ندارد.

بخش داستانی بازی FIFA که باعث تمایز آن با بازی Pro Evolution Soccer کونامی شده است، برای نسخه نینتندو سوییچ بازی فیفا 18 ارائه نمی‌شود. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، این بخش دنباله‎ای بر The Journey در FIFA 17 است که به داستان موفقیت Alex Hunter می‌پردازد.

به جز این دو اختلاف، تفاوت‎های عمده دیگری میان نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 و سایر نسخه‎های توسعه یافته برای کنسول نسل هشتمی سونی و مایکروسافت وجود ندارد. این بازی برای نینتندو سوییچ، شامل بخش رقابت‎های دوستانه خواهد بود و بخش Career همان‎طور که انتظار می‎رفت، برای نسخه نینتندو سوییچ بازی FIFA 18 منتشر می‎شود. علاوه‎براین، در بازی حالتی به نام Local Seasons وجود دارد که برای تجربه فوتبال به صورت دو نفره با دو کنسول نینتندو سوییچ درنظر گرفته شده است.

image

Ultimate Team، بخش تورنومنت، رقابت‌های آنلاین، بازی‌های مهارتی و جام‎ جهانی زنان از جمله دیگر ویژگی‌های بازی FIFA 18 برای کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ به شمار می‌رود. در رابطه با گرافیک آن نیز، الکترونیک آرتز ابراز خشنودی نموده است و ادعا می‌کند که بازی در حالت استفاده از نینتندو سوییچ به صورت یک کنسول قابل‎حمل، با رزولوشن 720p (مشابه با رزولوشن نمایشگر این کنسول) اجرا خواهد شد و در حالتی‌که نینتندو سوییچ به داک آن متصل شود، بازی با رزولوشن 1080p به نمایش گذاشته می‌شود.

بازی FIFA 18 به طور اختصاصی برای کنسول نینتندو سوییچ طراحی شده است؛ به همین جهت، می‌توانید آن‎را در حالت «دستی» و «داک» کنسول هیبریدی نینتندو تجربه نمایید. هم‌چنین، فرقی ندارد که برای تجربه بازی از یک جوی‌کان یا هر دو جوی‌کان استفاده کنید؛ کنترل بازیکنان با استفاده شما، سازگار می‎شود. علاوه‎براین، امکان تجربه بازی FIFA 18 با کنترلر پرو کنسول نینتندو سوییچ نیز فراهم شده است.

براساس اعلام رسمی الکترونیک آرتز (ناشر بازی)، FIFA 18 در 29 سپتامبر سال جاری میلادی (7 مهر ماه) برای کنسول نینتندو سوییچ، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)