خانهاخبار
تبلت آلکاتل Pixi 5 وارد مرحله تولید می‌شود

تبلت آلکاتل Pixi 5 وارد مرحله تولید می‌شود

FCC برای تبلت جدیدی از برند آلکاتل، مجوز صادر کرد. با توجه به مشخصات این تبلت حدس می زنیم که Pixi 5 باشد.
۱۳۹۶/۳/۲۲

کمیسیون ارتباطات آمریکا روز پنجشنبه هفته گذشته اعلام کرد که برای تبلت جدیدی از آلکاتل با شماره مدل 9024O مجوز صادر کرده است. این تبلت احتمالا Pixi 5 نام می‌گیرد و توسط شرکت ارتباطی TCL چین که تمام دستگاه‌های اخیر آلکاتل را تولید کرده، ساخته خواهد شد. تصویری هم از شماتیک این تبلت در میان اسناد، دیده می‌شود. در این تصویر شاهد هستیم که تبلت مذکور از سیم‌کارت و کارت حافظه microSD پشتیبانی می‌کند. با توجه به این ویژگی درمی‌یابیم که Pixi 5 به اینترنت متصل می‌شود. FCC همچنین در اسنادش اشاره‌کرده است که Pixi 5 از اینترنت پرسرعت LTE و باندهای GSM و CDMA پشتیبانی می‌کند. از قرار معلوم این تبلت با تمام شبکه‌های ارتباطی در چین سازگار خواهد بود.

image

تبلت 9024O به رنگ طوسی در تصویر دیده می‌شود، اما در حال حاضر نمی‌دانیم که قرار است در چه رنگ‌هایی ساخته شود. در این تصویر شاهد هستیم که دوربین اصلی تبلت مذکور یک لنز دارد. در فهرست FCC همچنین دیده می‌شود که این تبلت باتری غیرقابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر دارد. حدس می‌زنیم که طول Pixi 5 حدودا 18 سانتی‌متر و صفحه‌نمایش آن 7 یا 8 اینچی باشد. اطلاعات دیگری در مورد طراحی این تبلت در این اسناد دیده نمی‌شود. FCC از این تبلت با عنوان PIXI5-8 نام‌برده است. با توجه به این نام و دیگر مشخصات حدس می‌زنیم که تبلت مذکور، مدل بعدی از سری Pixi باشد. تبلت Pixi 4 در تابستان 2016 عرضه شد و در حال حاضر آخرین مدل از این سری به شمار می‌رود. Pixi 4 یک تبلت تقریبا ساده است که از پردازنده مدیاتک MT8321 با قدرت فرکانس 1.3 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد و تنها 1 گیگابایت رم دارد. مدل بعدی در این سری قطعا مشخصات پیشرفته‌تری خواهد داشت.

image

آلکاتل هنوز جزییاتی درباره این تبلت منتشر نکرده اما ازآنجا‌که این کمپانی تبلت Pixi 4 را سال گذشته در همین اثنا معرفی کرد، در آینده نزدیک باید اخبار بیشتری از این تبلت تازه بشنویم. تبلت Pixi 5 با دریافت مجوز FCC یک قدم به عرضه در کشور آمریکا نزدیک‌تر شده است.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۶/۳/۲۲
از همکاران محترم جی اس ام خواهشمندم خبر مربوط به تموم شدن موجودی اچ تی سی یو 11 به دلیل استقبال بالا رو بزارند و فقط خبرهای سامی رو نزارید همش