خانهاخبار
با ویژگی‌های جدید اپ دوربین در iOS 11 آشنا شوید

با ویژگی‌های جدید اپ دوربین در iOS 11 آشنا شوید

در این مطلب شما را با 5 ویژگی جدید اپلیکیشن دوربین iOS آشنا می‌کنیم که در نسخه 11 این سیستم عامل به آن اضافه شده است.
۱۳۹۶/۳/۲۱

نسخه جدید iOS ویژگی‌های کوچک و بزرگ متعددی با خود به همراه دارد که در کنفرانس WWDC 2017 به همه آنها پرداخته نشد. اپلیکیشن دوربین یکی از بخش‌هایی است که چند ویژگی جدید به آن اضافه شده است و کاربران با نصب iOS 11 می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. در ادامه مطلب 5 ویژگی جدید اپلیکیشن دوربین در iOS 11 را به شما معرفی می‌کنیم.

۱- افکت‌های لایو فوتو

image

اپل افکت‌های جدیدی را به بخش Live Photos اضافه کرده است که به کاربران امکان اضافه کردن جلوه‌های زیبایی به تصاویر می‌دهد. این افکت‌های جدید شامل Loop، Bounce و Long Exposure است که با کمک مورد آخر می‌توانید عکس‌هایتان را شبیه به تصاویری کنید که دوربین‌های حرفه‌ای با سرعت شاتر طولانی ثبت می‏کنند.

۲- فشرده‌سازی بیشتر عکس و فیلم

image

معمولا حجم قابل توجهی از حافظه ذخیره‌سازی آی‌دیواس‌ها با عکس‌ و فیلم اشغال می‏شود به همین خاطر ویژگی جدیدی به iOS 11 اضافه شده است تا عکس‌ها و فیلم‌ها به جای فرمت قدیمی JPEG/H.256 با فرمت جدید HEIF/HEVC ذخیره شوند، که با حفظ کیفیت، حجم کمتری اشغال می‌کنند.

۳- ثبت دقیق‌تر تصاویر عمودی

image

در iOS 11 وقتی آیفون را افقی نگه دارید دو علامت + سفید و زرد رنگ در وسط صفحه نمایان می‌شود؛ این نشانه‌ها کمک می‌کنند تا تصاویر عمودی دقیق‌تری ثبت کنید. زمانی که هر دو نشانه + روی هم قرار بگیرند یعنی دوربین نسبت به سطح کاملا عمودی است. این ویژگی به درد افرادی می‌خورد که می‌خواهند از بالا از سوژه خود عکس بگیرند.

۴- اضافه شدن فیلترهای جدید

image

کاربران آی‌دیوایس‌های اپل این امکان را دارند به صورت زنده روی تصاویر خود فیلتر بگذارند، و پیش از ثبت عکس، تاثیر آن فیلتر را مشاهده کنند. در نسخه جدید آی‌او‌اس فیلتر‌های جدید برای زیباتر شدن پرتره‌های شما اضافه شده است. همچنین در رابط کاربری انتخاب فیلترها نیز تغییراتی ایجاده شده است که راحتی بیشتری به کاربر می‌دهد.

۵- اسکنر QR Code

image

اپلیکشن دوربین در iOS 11 از این پس امکان اسکن کردن کدهای QR را خواهد داشت و دیگر نیازی نیست برای انجام دادن این کار اپلیکیشن جداگانه‌ای نصب کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

micheal

۱۳۹۶/۳/۲۱
بسیار عالی!

مهدی

۱۳۹۶/۳/۲۱
اسکنر qrعالیه