خانهاخبار
برگزیدگان Apple Design Awards 2017 معرفی شدند

برگزیدگان Apple Design Awards 2017 معرفی شدند

اپل به رسم هر سال اپلیکیشن‌هایی که طراحی زیبا و خلاقانه‌ای دارند را معرفی و طی مراسمی جایزه Apple Design Awards را به آنها اهدا کرد. در ادامه با این 12 اپلیکیشن آشنا شوید.
۱۳۹۶/۳/۲۱
image

شرکت اپل علاوه بر معرفی بهترین اپ‌های هر سال که در پایان سال میلادی معرفی می‏شود، جایزه‌ای به نام Apple Design Awards نیز دارد، که هم‌زمان با کنفرانس سالانه WWDC، به اپ‌ها منتخب اهدا می‌گردد.

این شرکت هفته گذشته اسامی برندگان Apple Design Awards در سال 2017 را اعلام کرد. این جایزه طی مراسمی کوچک به توسعه‌دهندگانی اهدا شد که اپلیکیشن‌ آنها در طراحی، نوآوری و استفاده از پلتفرم اپل بهترین بودند.

اسامی این 12 اپ به شرح زیر است که با کلیک روی نام آنها می‌توانید دریافت‌شان کنید. شما کدام یک از این اپ‌ها را روی آیفون یا آیپد خود دارید؟

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۶/۳/۲۱
آقاي Aj من هر دو نسخه بازي monument valley , بازي GTA Sa , بازي old man's journey ، ، بازي limbo و خيلي بازي هاي ديگه ي پولي اپل رو با گيفت كارت خريدم و به نظرم عظمت اصلي Ios تو همين اپليكيشن هاي پولي مشخص ميشه ! مثلا برنامه هاي enlight و afterlight جز بهترين اپليكيشن هاي ويرايش عكس هستند و پوليند ، كافي يكبار فقط يكبار با اين دو اپليكيشن كار كنيد تا عاشقش بشيد ! و واقعا اين بهم ياد داده كه مثل خيلي از كاربران بقيه سيستم عامل ها دزدي نكنم و هر چيز رو بصورت قانوني داشته باشم ! ميدونيد با خريد اين بازيا چقدر به توسعه دهنده ها كمك ميشه تو طراحي بازي بعديشون ؟؟؟؟ حالا يه سري آدم پيدا ميشن ميرن تمام اين بازيارو از استور هاي غيررسمي دانلود ميكنن ، شركت سازنده رو ورشكست ميكنند و بعد ميگن چرا بازي خوب واسه سيستم عاملمون نمياد ?و ميگن چرا ios انقدر انحصاري خوب داره !

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۱
اقای
Aj
شما هم لازم نکرده اموزش دزدی به مردم یاد بدید مردم روشن فکر و به روز و فهیم ما با تهیه گیفت کارت اقدام به خرید بازی برنامه موزیک فیلم سریال و کتب و مجله می کنند و بی قانونی و بی انضابطی رو در پیش نمیگرند و الگوی نادرست نسل بعدیشون هم نمیشند

italodance

۱۳۹۶/۳/۲۱
آقای سیدی
کدومها ؟ من که همه رو پولی میبینم
یکبار میخری و میگری واسه همیشه و حتی بدون نیاز به اینترنت برات اجرا میشه

Aj

۱۳۹۶/۳/۲۱
شما لازم نکرده نظرات شخصی خودتو به دیگران تحمیل کنی آقای italodance خیلی از بازی های جذاب اندروید و ای او اس هستن که رایگانن، در ضمن برخلاف اندروید که بازی های پولی رو هم میشه از یه سری سایتا به صورت غیر قانونی دانلود کرد تو ای او اس این امکان وجود نداره و خیلی ها فقط میتونن بازی های رایگان رو دانلود کنن

h.seyedi

۱۳۹۶/۳/۲۱
ولی چندتا از همین بازی ها رایگان با پرداخت درون برنامه ای هستند دوست عزیز