خانهاخبار
مجوز FCC برای نوکیا 9 صادر شد

مجوز FCC برای نوکیا 9 صادر شد

یکی از گوشی های ساخت کمپانی HMD Global از FCC مجوز ساخت گرفته و با توجه به مشخصات آن حدس می زنیم نوکیا 9 باشد.
۱۳۹۶/۳/۲۰

یک گوشی ساخت HMD Global با شماره مدل TA-1004 هفته گذشته از کمیسیون ارتباطات آمریکا (FCC) مجوز ساخت دریافت کرد. FCC اسناد این مجوز را روز گذشته منتشر کرد و گفته می‌شود که گوشی مذکور احتمالا نوکیا 9 است. در این اسناد آمده است که گوشی مذکور در فنلاند طراحی‌شده و از تکنولوژی CDMA و GSM پشتیبانی می‌کند. این اطلاعات نشان می‌دهد نوکیا 9 با تمام ارایه دهندگان سرویس‌های مخابراتی آمریکایی سازگار خواهد بود. این گوشی از فناوری NFC و بلوتوث نسخه 4.2 پشتیبانی می‌کند.

البته گوشی TA-1004 یا همان نوکیا 9 خیلی هم ناشناخته نیست. این گوشی طی ماه‌های اخیر در معرض شایعه‌های مختلف بوده و تصاویری هم از آن منتشرشده است. نوکیا 9 چند بار هم در پایگاه‌های مختلف بنچمارک دیده شد و فهرستی از مشخصاتش لو رفت. طبق گزارش این پایگاه‌های معتبر بنچمارک گوشی نوکیا 9 (TA-1004) به تراشه قدرتمند 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 835 با پردازنده 8 هسته‌ای Kyro مجهز شده که فرکانس آن برابر با 1.9 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی آن Adreno 540 GPU است و 4 گیگابایت رم دارد. در این فهرست همچنین شاهد هستیم که حافظه داخلی نوکیا 9 حداقل 32 گیگابایت خواهد بود که با کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت ارتقا می‌یابد. انتظار می‌رود که سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب‌شده باشد. این نسخه احتمالا به اندروید خام شباهت زیادی دارد. این کمپانی فنلاندی که تولیدکننده تجهیزات و قطعات نوکیا است پیش‌تر اعلام کرد که با توسعه و ارائه رابط کاربری اختصاصی در این گوشی مخالف است و قصد ندارد سیستم‌عامل گوگل را دست‌کاری کند.

image

HMD Global به‌خوبی می‌داند که آمریکا یکی از بازارهای مناسب برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار است و البته قصد ندارد عرضه هیچ‌کدام از گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 را در اولویت قرار دهد. هنوز نمی‌دانیم که دو نسخه دیگر نوکیا 9 با 6 و 8 گیگابایت رم در کدام کشورها عرضه می‌شوند. در آینده نزدیک، باید منتظر جزییات بیشتری باشیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سهند

۱۳۹۶/۳/۲۰
از نوکیا ۶ چه خبر؟
ژانویه شد فوریه و همچنان فوریه شد ژوئن، ژوئن شد ژوئیه
آخرش به کجا خواهد رسید نامعلوم!!!
نمیدونیم تا آخر سال ۲۰۱۷ هم به بازار خواهد آمد یا خیر! فقط خدا کنه اون نوکیایی که‌ما با ۳۳۱۰ شناختیم و اون خاطرات خوشش تو ذهنمونم هنوز هست ازبین نره
البته خب استفاده از نام برند نوکیا برای ۱ شرکت تاره تاسیسی مثله HMD واقعا افتخار بزرگیه، بس افتخاریس وصف ناشدنی
افتخار و شهرت جهانی ۱۰۰ساله ۱ شرکت در عرض ۱ سال بنام شرکت تازه تاسیس ۱ ساله بانام HMD ثبت میشه.
حالا محصولات چی ازآب درآد خدا میدونه
نوکیا نام بسیار بزرگیس، بزرگتر از آن که فکرش را بکنید
فقط خدا کنه خرابش نکنن.