خانهاخبار
تاخیر در عرضه Zenfone 4 ایسوس تا ماه ژوئیه

تاخیر در عرضه Zenfone 4 ایسوس تا ماه ژوئیه

بعد از مشکلات مالی که برای ایسوس پیش امد، این شرکت قصد دارد امسال با عرضه سری Zenfone 4 درآمدش را افزایش دهد.
۱۳۹۶/۳/۲۰

ایسوس اوایل سال جاری میلادی در نظر داشت که گوشی‌های سری Zenfone 4 را تا ماه مه عرضه کند. حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی تایوانی می‌خواهد عرضه این گوشی‌ها را به تاخیر بیندازد. ایسوس قصد دارد در طراحی این گوشی‌ها تجدید نظر کرده و آن‌ها را به‌روز کند تا عملکرد بهتری نشان دهند. انتظار می‌رود عرضه این گوشی‌ها به آخر ماه ژوئیه موکول شود.

جری شن، مدیرعامل ایسوس، گفت که گوشی‌های سری Zenfone 4 در سه‌ماهه سوم سال 2017 با قیمتی رقابتی عرضه می‌شوند. هدف از این سیاست قیمت‌گذاری، جبران ضررهای قبلی این کمپانی در فروش گوشی‌های هوشمند اعلام‌شده است. صورت‌های مالی ایسوس در ابتدای سال 2017 نشان می‌دهد که این کمپانی با کاهش درآمد شدید در تولید گوشی‌های هوشمند مواجه شده اما احتمالا تا آخر سال جاری دوباره به سوددهی می‌رسد.

image

در میان گوشی‌های سری Zenfone 4 یک پرچم‌دار با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی وجود دارد که قرار است به قیمت 500 دلار عرضه شود. این محصول احتمالا یکی از نقات قوت این سری به شمار می‌رود.

شن همچنین اضافه کرد که ایسوس در کنفرانس MWC 2018 از اولین گوشی سری Zenfone 5 رونمایی می‌کند.

کمپانی ایسوس در حال حاضر مشغول عرضه گوشی Zenfone AR است که 6 ماه پیش در کنفرانس CES لاس‌وگاس معرفی کرد. این گوشی در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) به قیمت 830 دلار وارد بازار تایوان می‌شود. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)