خانهاخبار
مشخصات وان پلاس 5 در بنچمارک GFX لو رفت

مشخصات وان پلاس 5 در بنچمارک GFX لو رفت

وان پلاس 5 یکی از پرچم‌داران تازه چینی است که تا آخر همین ماه معرفی می‌شود. این گوشی روز گذشته در دو پایگاه بنچمارک شد و اغلب مشخصاتش در آزمایش‌های انجام شده لو رفت.
۱۳۹۶/۳/۲۰

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال می‌کنید، حتما می‌دانید که قرار است گوشی وان پلاس 5 در تاریخ 20 ژوئن (30 خرداد) رسما معرفی شود. این گوشی طی چند روز گذشته در مرکز شایعه‌ها و اخبار قرار داشت و شرکت سازنده آن‌هم با انتشار چند تصویر به این شایعه‌ها دامن زد. این گوشی روز گذشته در دو پایگاه بنچمارک گیک بنچ و GFXBench دیده شد. این دو پایگاه معروف بنچمارک فهرستی از مشخصات وان پلاس 5 منتشر کردند.

image

اگر اطلاعات این فهرست درست باشد، گوشی وان پلاس 5 مانند وان پلاس 3T صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی خواهد داشت. وان پلاس تصمیم گرفته این پرچم‌دار تازه و پرسروصدایش را به تراشه کوالکام اسنپ‌دراگون 835 متشکل از پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 540 GPU مجهز کند. البته پیت لو، مدیرعامل وان پلاس، ماه گذشته این خبر را تایید کرده بود.

در این فهرست شاهد هستیم که وان پلاس 5 با شماره مدل A5000، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین اصلی این گوشی 16 مگا پیکسلی است و با کیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی 16 مگا پیکسلی این گوشی هم با کیفیت فول اچ‌دی فیلم‌برداری می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس 5 به اندروید نوقا 7.1.1 روی رام OxygenOS مجهز شود.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)