خانهاخبار
تاریخ احتمالی عرضه جی 6 پرو و جی 6 پلاس 6 ال جی

تاریخ احتمالی عرضه جی 6 پرو و جی 6 پلاس 6 ال جی

ال جی قصد دارد با عرضه دو نسخه تازه از جی 6 خدمات پرداخت موبایلی‌اش را گسترش دهد. تاریخ عرضه این دو گوشی 27 ژوئن اعلام شده.
۱۳۹۶/۳/۲۰

گوشی جی 6 آخرین و تازه‌ترین پرچم‌دار ال‌جی به شمار می‌آید که در سال جاری میلادی عرضه شد. این کمپانی ماه گذشته در کره جنوبی سرویس جدیدی عرضه کرد که خدمات پرداخت موبایلی را میسر می‌کند. این سرویس در حال حاضر فقط روی گوشی جی 6 فعال است. ال‌جی قصد دارد برای گسترش استفاده از سرویس پرداخت موبایلی، دو نسخه تازه از گوشی جی 6 به نام‌های جی 6 پلاس و جی 6 پرو عرضه کند.

image

طبق گزارش خبرگزاری‌های کره‌ای این دو نسخه تازه در تاریخ 27 ژوئن (6 تیر) در کره جنوبی عرضه می‌شوند. قیمت گوشی جی 6 پرو 715 دلار اعلام‌شده و جی 6 پلاس هم به قیمت 890 دلار به فروش خواهد رسید.

مشخصات کمی از این دو نسخه تازه در دسترس است و به نظر می‌رسد تفاوت چشمگیری با جی 6 اصلی نخواهند داشت. ظاهرا ال‌جی قصد دارد این گوشی‌ها را در رنگ‌های مختلف تولید کند و یکی از این رنگ‌ها Astro Black نام دارد. همان‌طور که می‌دانید ال‌جی شیوه خاص خودش را در استفاده از رنگ‌ها دارد و گاهی با ارائه دو طیف مختلف از یک رنگ، میان گوشی‌ها تفاوت قایل می‌شود. احتمالا تصمیم این کمپانی برای ساخت و عرضه جی 6 پرو و جی 6 پلاس در رنگ مشکی آسترو، متفاوت نشان دادن آن‌ها با جی 6 اصلی به رنگ مشکی است. گفته می‌شود که این رنگ‌های مشکی در زوایای مختلف، تناژ متفاوتی نشان می‌دهند.

جی 6 پلاس قابلیت شارژ بی‌سیم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از طرف دیگر حافظه داخلی جی 6 پرو نصف حافظه جی 6 اصلی و تنها 32 گیگابایت است.

ال‌جی هنوز تاریخ دقیق عرضه دو نسخه جی 6 پرو و جی 6 پلاس را در کره جنوبی مشخص نکرده و نمی‌دانیم که آیا قصد دارد این دو گوشی را در دیگر کشورها هم عرضه کند یا خیر.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

Samuel_09339434229

۱۳۹۶/۳/۲۰
ال جی از همون اول اشتباه کرد به دلیل عجله میتونس صبر کنه و همین G6رو با اسنپدراگون835معرعی و عرضه کنه??
اگه ال جی G6 جدید در راه معرفی و عرضه از اسنپدراگون 835 بهره ببرد و باطری بزرگتری داشته باشه و اگه اگه رم بیشتری داشته باشه در یک کلام (ارزش خریداری داره) من که اگه قرار باشه خرید داشته باشم ال جی G6 رو خریداری نمیکنم و به جاش در فکر ال جی G7 در سال 2018 برای خرید فکر خواهم کرد ، البته من قصد دارم صبر کنم تا زمان معرفی و انتشار نتیجه بررسی تلفن همراه های بعد و همزمان با گلکسی s9 مانند G7و گلکسیNOTE9 و آیفون2018 و…
??
و بعدش تصمیم قطعی برای خرید
???

سعید

۱۳۹۶/۳/۲۰
این دو تا هم اسنپ ۸۳۵ نیست

محمد

۱۳۹۶/۳/۲۰
از همون‌اول یه خورده صبر میکرد جی۶ را با اسنپ ۸۳۵ و ۶۴گیگ حافظه بیرون میداد تا حالا نخواد دو تا گوشی بیرون بده اخه ۳۲ گیگم شد حافظه

مجتبی

۱۳۹۶/۳/۲۰
حتما الجی مشکل داره که یه گوشی رو بدون هیچ دلیلی 175 دلار گرانتر کرده خب برادر من قشنگ مشخصه داره نسل جدیدشو با اسنپدراگون 835 میده بیرون
جی اس ام توام با این تحلیل خبرت

ارس

۱۳۹۶/۳/۲۰
باسلام
نمیدونم باز باید منتظر بوت لوپ جدیدی باشیم یا نه!
اولویت و اصلی ترین و اساسی ترین مشکلی که شرکت ال جی باید بهش بپردازه رفع بوت لوپ گوشیهاش،
خصوصا گوشی های پرچمدارش.
یا حق