خانهاخبار
گلکسی S8 و S8 Plus با رنگ آبی مرجانی در راه‌اند

گلکسی S8 و S8 Plus با رنگ آبی مرجانی در راه‌اند

در حال حاضر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سه یا ۴ رنگ در بازارهای جهانی به فروش می‌رسند. اما به تازگی اعلام شد که علاوه بر ۵ رنگ اصلی که همزمان با معرفی گوشی رونمایی شدند، سه رنگ دیگر هم به این مجموعه اضافه خواهد شد. به زودی اولین سری از رنگ‌های جدید خانواده گلکسی اس ۸ با رنگ آبی مرجانی به بازار عرضه می‌شود.
۱۳۹۶/۳/۱۷

چند روز قبل اعلام کردیم که سامسونگ قصد دارد چند رنگ جدید از پرچم‌داران امسال خود را معرفی کند. در حال حاضر گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سه رنگ مشکی نیمه شب، ارغوانی-خاکستری، نقره‌ای قطبی و طلایی در بازار موجود است و رنگ‌های دیگر هم به زودی راهی بازار می‌شوند.

امروز ایوان بلاس در توییت جدید خود تصویری از دو گوشی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در رنگ آبی مرجانی منتشر و اعلام کرد که این نسخه به زودی راهی بازار آمریکا می‌شود. در حال حاضر سه رنگ مشکی، خاکستری-ارغوانی و نقره‌ای قطبی در بازار آمریکا موجودند. در بازار ایران هم سه رنگ مشکی، طلایی و ارغوانی به طور رسمی به فروش می‌رسند. اما به زودی رنگ‌های آبی مرجانی، بنفش-خاکستریِ دودی، طلایی ماسه‌ای و آبی یخی هم راهی بازار می‌شوند.

image

اما آبی مرجانی که به یکی از رنگ‌های پرطرفدار پرچم‌داران کهکشانی تبدیل شده است، در واقع اولین بار با گلکسی نوت ۷ معرفی شد. پس از فاجعه انفجارهای گلکسی نوت ۷ و جمع آوری ان اط بازارهای بین المللی، سامسونگ نسخه‌ای از گلکسی اس ۷ اج را با این رنگ پرطرفدار تولید کرد. حال و در سال ۲۰۱۷، کمپانی کره‌ای باز هم از این رنگ در پرچم‌داران خود استفاده کرده و به زودی پس از عرضه این رنگ، رنگ‌های جدید ذکر شده را هم وارد بازار خواهد کرد.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

ابوالفضل

۱۳۹۶/۴/۳۰
سلام.بین رنگ مشکی و آبی کدومش بهتره؟

tinagon

۱۳۹۶/۳/۳۰
خیلی عالیه اصن حرف نداره فقط یه مشکلی من پول ندارم بخرم!

keyhan

۱۳۹۶/۳/۱۸
همون کمپانی به قول شما کوچیک صاحب نواوری تموم ویژگی های گوشی های امروزیه از دوربین دوگانه و التراپیکسل گرفته تا اسپیکر دوتایی و استریو (که حتی الان جاشونم عوض کرده و خروجی صدای مخاطب شده اسپیکر بالایی و پایینی زیر گوشی هست همه دارن همین کارو میکنن از جمله ایفون ٧ و سامهنگ تو گوشی c9 پرو) تا اولین اندریودی با حسگر اثر انگشت تا بدنه تمام فلزی تا اولین دوربین جلو با فلش و لرزشگیر اپتیکال تا اولین گوشی با قابلیت پخش صدای های رزلوشن و ضبط صدای های رزلوشن تا اولین گوشی با قابلیت ضبط صدای سه بعدی و قابلیت زوم صوتی تا اولین گوشی از جنس یاقوت کبود تا اولین گوشی با پوشش لیکویید سورفیس و بدنه حساس به فشار و حتی اولین گوشی با سیستم عامل اندریود واسه اچ تی سی بوده یعنی موقعی که سامهنگ شما داشت از سیستم عامل سیمبیان نوکیا استفاده میکرد اچ تی سی گوشی اندریودی واسه رقابت با ایفون ساخت... بازم بگم؟ مگه گوشی های مدرن امروزی چند تا ویژگی دارن که اچ تی سی این همه ویژگی رو اورده تو دنیای موبایل و همه بهش مدیونن از صدا گرفته تا دوربین تا زبان طراحی و جنس تمام فلزی و شیشه یاقوت کبود؟ شما یه صفحه خم کردین که علاوه بر اینکه کاربردی نداره موقع کار با گوشی مشکل ساز هست و ناخواسته دست ادم به کناره برخورد میکنه و احتمال شکستن صفحه گوشی رو موقع افتادن حتی از کناره ها بالا برده

امید

۱۳۹۶/۳/۱۸
درحد اندازه هست و حتی بهتر هم هست...
ولی باید عینک خودتون رو بزنید

علی

۱۳۹۶/۳/۱۸
galaxy u ultra خخخخ