خانهاخبار
قیمت اشتراک ماهیانه 2 ترابایتی iCloud کاهش یافت

قیمت اشتراک ماهیانه 2 ترابایتی iCloud کاهش یافت

شرکت اپل، به‌تازگی قیمت اشتراک ماهیانه iCloud را با دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری، کاهش داده است.
۱۳۹۶/۳/۱۷

با توجه به کاهش قیمت سرویس ماهیانه مذکور، اکنون تنها کافی است 9.99 دلار برای استفاده از این مقدار فضای ذخیره‎سازی پرداخت نمایید که نزدیک به 10 دلار در مقایسه با قبل کاهش داشته است؛ پیش‌تر، شرکت اپل برچسب قیمتی 19.99 دلاری را برای اشتراک ماهیانه 2 ترابایتی iCloud درنظر گرفته بود.

image

شرکت اپل هم‎چنین برای کاربرانی که طرح‎های قدیمی را خریداری نموده‎اند، خبرهای خوشی دارد. در صورتی‌که اشتراک قدیمی iCloud با یک ترابایت فضای ابری توسط کاربران انتخاب شده باشد، اشتراک آن‌ها تغییر یافته و به اشتراک ماهیانه با دو ترابایت فضای ابری دسترسی خواهند داشت.

 البته محدودیتی برای استفاده از این شرایط درنظر گرفته شده است. کوپرتینویی‌ها، این شرایط را تنها برای کاربرانی درنظر خواهند گرفت که تا پیش از 5 ژوئن (15 خرداد)، اشتراک ماهیانه سرویس iCloud را با یک ترابایت فضای ابری خریده کرده باشند. پیش‌تر با پرداخت 9.99 دلار، می‌توانستید اشتراک ماهیانه سرویس iCloud را با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی خریداری نمایید که قیمتی نزدیک به سرویس‌های ابری مشابه دیگر داشت؛ با این‎حال، این سرویس حذف شده است و دیگر ارائه نمی‎شود.

قیمت دو اشتراک ماهیانه دیگر با 50 و 200 گیگابایت فضای ابری، هم‌چنان ثابت باقی‌ مانده است و برای خرید آن به ترتیب باید 0.99 دلار و 2.99 دلار هزینه نمایید. 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)