خانهاخبار
عرضه Zenfone AR ایسوس از 24 خرداد

عرضه Zenfone AR ایسوس از 24 خرداد

Zenfone AR به‌دلیل پشتیبانی از واقعیت افزوده مورد توجه قرار گرفته است. مدت‌ها از معرفی آن می‌گذرد و سرانجام مشخص شد که چه زمانی وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۳/۱۷

ایسوس Zenfone AR ابتدای سال جاری میلادی در ماه ژانویه و در خلال نمایشگاه CES در شهر وگاس رسما رونمایی شد. چند ماهی از معرفی رسمی این گوشی می‌گذرد اما هنوز عرضه نشده است. Zenfone AR از برنامه پردازش واقعیت افزوده تانگو پشتیبانی می‌کند. ماه گذشته گزارش‌ شده بود که این گوشی تا اواسط ماه ژوئن (خرداد) در تایوان عرضه می‌شود. در این گزارش همچنین آمده بود که آمریکا بعد از تایوان میزبان این گوشی خواهد بود.

image

دعوت‌نامه رویداد عرضه Zenfone AR در حال حاضر در وب‌سایت‌های مختلف دیده می‌شود که گزارش یاد شده را تایید می‌کند. Zenfone AR قرار است در تاریخ 14 ژوئن (24 خرداد) در تایوان رسما معرفی شود. این گوشی در دو نسخه با رم 8 و 6 گیگابایت در این رویداد رونمایی می‌شود. حدس می‌زنیم نسخه 6 گیگابایتی این گوشی در آمریکا عرضه شود.

همان‌طور که اشاره کردیم عرضه Zenfone AR با تاخیر مواجه شده است. احتمالا این تاخیر ازاین‌رو پیش‌آمده که اپلیکیشن‌های تانگو نتوانستند در فبلت لنوو Phab 2 Pro موفق ظاهر شوند. همچنین در گزارشی درباره Zenfone AR آمده بود که اپلیکیشن‌های مبتنی بر تانگو روی این گوشی به‌خوبی اجرا می‌شوند.

Zenfone AR به پردازنده اسنپ‌دراگون 821 مجهز شده و دوربین تانگو Tri-camera دارد. این دوربین قادر است در نمای 3 بعدی تصاویر را دریافت کرده و با استفاده از اپلیکیشن‌های واقعیت افزوده تانگو آن‌ها را پردازش کند. صفحه‌نمایش 5.7 اینچی این گوشی کیفیت WHD دارد و از پلتفرم واقعیت مجازی گوگل Daydream پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود که ظرفیت باتری این گوشی 3300 میلی‌آمپر است.

انتظار می‌رود این گوشی تا اواخر ماه جاری در امریکا عرضه شود. احتمالا Zenfone AR تا ماه اوت در هند نیز به دست خریداران می‌رسد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

ho3in

۱۳۹۶/۷/۲۱
درضمن رم گوشی drr4 است.

vonarian

۱۳۹۶/۵/۱۴
وقتی من پیر شدم :(
نماینده های ایسوس کم لطفی میکنن توی ایران.

vonarian

۱۳۹۶/۵/۱۴
زنفون 3 زوم با قیمت حدودی 1800 اومده ایران.
زنفون AR حدود 2 میلیون 600 یا 400 در میاد.

مبین

۱۳۹۶/۳/۱۸
کی وارد ایران میشه؟

mahdi

۱۳۹۶/۳/۱۷
سلام .خانوم خیامی خبری از ورود Zenfone AR وZenfone 3 Zoom به ایران نشده هنوز ؟؟؟یا اینکه قیمتشون به تومان چقدر هست؟؟؟ممنون میشم اگه جواب بدید