خانهاخبار
نقشه محیط‌های بسته و بلاک کردن نوتیفیکیشن به iOS 11 اضافه شد

نقشه محیط‌های بسته و بلاک کردن نوتیفیکیشن به iOS 11 اضافه شد

همزمان با معرفی iOS 11 در کنفرانس WWDC 2017 امکانات جدیدی از جمله نقشه محیط‌های بسته و بلاک کردن نوتیفیکیشن‌ها به این سیستم عامل اضافه شده
۱۳۹۶/۳/۱۷

اپل تلاش برای کاهش حواس‌پرتی رانندگان را شروع کرده است. یکی از امکانات جدید iOS 11 که در کنفرانس WWDC 2017 رونمایی شد، اضافه شدن Do Not Disturb حین رانندگی است که جلوی نمایش نوتیفیکیشن‌ها را چه زمانی که گوشی با بلوتوث به ماشین متصل باشد و چه وای‌فای، می‌گیرد و تا زمانی که خودرو به طول کامل متوقف شود ادامه پیدا می‌کند.

همچنین iMessage هم پیغامی به مخاطب می‌فرستد مبنی بر اینکه در حال رانندگی هستید. البته تمام نوتیفیکیشن ها بلاک نمی‌شود و این امکان هست که پیغام افراد منتخب شما روی صفحه ظاهر شود.

در ادامه اپل از نقشه‌خوانی برنامه خود در محیط‌های سر بسته رونمایی کرد که بیشتر شامل ترمینال فرودگاه‌ها و مراکز خرید می‌شود و در ابتدا شامل ۸ شهر از جمله شیکاگو، هنگ‌کنگ ، نیویورک و توکیو است. در نقشه مراکز خرید تمامی مغازه‌های داخلی  و مسیر دسترسی به آنها مشخص می‌شود که مشابه آن در ترمینال‌ها هم وجود دارد. ۳۰ فرودگاه از جمله جان‌اف‌کندی نیویورک و هیترو لندن فعلا در اپلیکیشن Maps قرار دارد.

 

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)