خانهاخبار
چگونه از صفحه آیفون در iOS 11 فیلم بگیریم؟

چگونه از صفحه آیفون در iOS 11 فیلم بگیریم؟

اپل در آی‌اواس 11 امکان فیلم‌برداری از صفحه آی‌دیوایس‌ها را در اختیار کاربران قرار داده است. در این مطلب نحوه انجام دادن این کار را به شما نشان خواهیم داد.
۱۳۹۶/۳/۱۶

سال‌هاست کاربران آیفون آرزوی فیلم گرفتن از صفحه گوشی خود را دارند. با اینکه در نسخه‌های اخیر کاربران با کمک گرفتن از QuickTime، AirPlay و جیلبریک امکان فیلم گرفتن از صفحه آیفون و آیپد را پیدا کردند اما تمامی این روش‌ها دور دادن لقم به دور سر است. خوشبختانه اپل در iOS 11 امکان فیلم‌برداری از صفحه آی‌دیوایس‌ها را به صور پیش‌فرض اضافه کرده که استفاده از آن بسیار ساده است.

اگر گوشی خود را به iOS 11 (Beta) آپدیت کرده باشید می‌توانید از بخش تنظیمات وارد Control Center شوید و گزینه Screen Recording را به کنترل سنتر آیفون اضافه کنید. حالا با سوایپ کردن از پایین به بالا کنترل سنتر را باز کرده و دکمه Screen Recording را لمس کنید تا فیلم‌بردای از صفحه دستگاه آغاز شود. برای پایان دادن به فیلم‌برداری کافیست تا بنر آبی رنگ بالای گوشی را لمس کنید.

فیلم‌برداری از صفحه آیفون در iOS 11 می‌تواند همراه با صدا یا بدون صدا باشد. در فیلم زیر مراحل انجام دادن این کار نمایش داده شده است.

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱۰/۲
سلام
چجوری همزمان روش اهنگم بزارم؟؟؟

آرزو

۱۳۹۷/۹/۲
چرا وقتي ميخوايم استوري كنيم يا ميفرستيم واتساپ صدا نداره

آرزو

۱۳۹۷/۹/۲
چرا وقتي ميخوايم بزاريم توي اينستا و يا با واتساپ ميفرستيم بدون صدا ميره البته يه وقتايي درست ميشه من هر كاري ميكنم نميشه

Sara

۱۳۹۷/۸/۲۸
دوستانی که نمیدونن صدارو چجوری فعال کنن باید برید تو قسمت ستینگ تو قسمت سرچ بالای صفحه 3d touch رو سرچ کنید روش کلیک کنید و آف کنید اونوقت مثل داخل فیلم با نگهداشتن انگشت روی اسکرین رکوردینگ گزینه ی ضبط صدا هم براتون میاد

ساحل

۱۳۹۷/۶/۲۵
سلام من برای اینکه اسکرین ریکوردینگ با صدا بگیرم هر چی روی ریکوردینگ میزنم صفحه ای که توی فیلم نشون دادین باز نمیشه که گزینه ی ویس ان رو بزنم کلا حتی ایردروپم هم باز نمیشه مشکل گوشیم چیه؟