خانهاخبار
AirPlay 2 معرفی شد؛ پشتیبانی هوم‌کیت از اسپیکرهای هوشمند

AirPlay 2 معرفی شد؛ پشتیبانی هوم‌کیت از اسپیکرهای هوشمند

اپل روز گذشته در کنفرانس جهانی WWDC 2017 فناوری AirPlay 2 را معرفی کرد که هوم کیت را قادر می سازد از اسپیکرهای هوشمند پشتیبانی کند.
۱۳۹۶/۳/۱۶

اپل روز گذشته در خلال نطق اصلی کنفرانس WWDC 2017 محصول تازه‌ای معرفی کرد که به‌روزرسانی مهمی برای هوم کیت به‌حساب می‌آید. این محصول نسخه تازه‌ای از AirPlay است و AirPlay 2 نام دارد. هوم کیت می‌تواند حالا با این تکنولوژی تازه به اسپیکرها متصل شود. اگر یک تلویزیون اپل دارید که به اسپیکر هوشمند متصل شده، این اسپیکر هوشمند حالا می‌تواند به‌عنوان هاب مرکزی عمل کرده و موسیقی پخش کند.

image

این تکنولوژی امکان پخش و کنترل موسیقی را در چندین اتاق و تنها با یک دستگاه، میسر می‌کند. اپل در این کنفرانس همچنین اعلام کرد که در این تکنولوژی با شرکت‌های سازنده‌ای مانند Beats (که اپل مالک آن است)، Bose، Bang & Olufsen و چند شرکت مرتبط دیگر همکاری می‌کند. هنوز نمی‌دانیم که ارتباط با هوم کیت از طریق AirPlay 2 تنها از طریق نرم‌افزار اپل امکان‌پذیر است یا خیر؛ اما کریگ فدریگی، مدیر ارشد اجرایی اپل، در این نطق گفت که پخش چند اتاقی از اپلیکیشن‌های صوتی جانبی هم پشتیبانی می‌کند و این یعنی کاربران می‌توانند موسیقی در حال پخش روی هوم کیت را با اسپاتیفای و گوگل پلی میوزیک کنترل کنند.

تصویری هم در خلال معرفی AirPlay 2 به نمایش درآمد که نام همکاران تجاری اپل را نشان می‌داد. 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)